اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
دستورالعمل‌ های فنی Sacmi از برنامه آموزشی Betta Sanitaryware’s حمایت می‌کنند

بخشی از فعالیت ابتکاری برای حمایت از برنامه بلند پروازانه پرسنل Betta با هدف توسعه مهارت‌های کارکنان و در نتیجه بهبود کیفیت محصول و فرایندهای تولید است.

betta logoBetta Sanitaryware که به لحاظ ظرفیت تولید و توجه به نوآوری‌های فناورانه در بالاترین سطح بازار قرار دارد، اخیرا طرح ابتکاری جدیدی را برای آموزش مقطعی کل پرسنل خود در خانه آغاز نموده است. این کار به یاری دستورالعمل Sacmi برای فناوری چینی بهداشتی سرامیکی انجام گرفته است که 330 کپی (یک کپی برای هر نفر از پرسنل) به تازگی برای این شرکت مستقر در آفریقای جنوبی فرستاده شده است.

این متن جامع شامل موارد پشتیبانی فنی اساسی برای مقاصد آموزشی است و  در عین حال تصدیقی مهم برای یک مشارکت قدیمی است. در حقیقت، روح ابتکاری این کار، حمایت ازBetta Sanitaryware در خلق نسلی جدید از کارکنان کاملا آموزش ‌دیده وآگاه است.

فناوری‌ های Sacmi Sanitaryware در طی دو دهه، نقشی هدایت‌گر در شرکت Betta ایفا کرده است که در نزدیکی ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی مستقر است و در سال بیش از 2 میلیون قطعه سرامیک بهداشتی با کیفیت تولید می‌کند.

چهل سال آگاهی و تخصص در این دستورالعمل متبلور شده است که با جزئیات دقیق به توصیف کامل فرایند تولید کالای بهداشتی، از مواد اولیه تا قالب‌گیری، از لعاب‌کاری تا پخت، و از سیستم‌های انتقال تا لجستیک می‌پردازد.

betta int

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید