اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
توسعه Villory & Boch مجارستان با محصولات Sacmi AVM

تنها چند ماه پس از به پایان رساندن نخستین پروژه توسعه ظرفیت تولید، Villory & Boch سرمایه‌گذاری جدید بخش ماشین‌های ریخته‌گری تحت فشار Sacmi را به پایان رساند.

در حال حاضر تعداد Sacmi AVMهای فعال در سایت Hódmezővásárhely مجارستان به هشت عدد رسیده است. راه‌اندازی ماشین‌آلات جدید آخرین اقدام این مجموعه با سابقه در برنامه توسعه تولید در شعبه مجارستان خود بوده است. Villory & Boch با بیش از 275 سال سابقه فعالیت، نقش بسیار مهمی در پیشینه و پیشرفت صنایع تولیدات محصولات بهداشتی با کیفیت داشته است.

خط ریخته‌گری جدید، تنها چند ماه پس از تکمیل خط نخست راه‌اندازی شد و مانند نمونه قبلی آخرین فناوری‌های ریخته‌گری و سیستم‌های اتوماتیک را در برمی‌گیرد. علاوه‌بر این، قالب‌های جدید با همکاری نزدیک با تیم مشتری و برای ساخت مدل‌های جدید WC دیواری (که در حال حاضر از محصولات شاخص مجموعه جدید Villory & Boch هستند) تولید شدند.

سیستم جدید شامل چهار عدد AVM 150 به همراه یک جفت ربات برای تولید مدل‌های جدید WC است. انتخاب این ماشین‌آلات برای مجموعه‌ای که به تولید WCهای پیچیده و تضمین کیفیت و تکرار پذیری عالی شهرت دارد بهترین انتخاب ممکن بوده است. علاوه بر این AVM 150 تداعی تعادل انطباق‌پذیری و اتوماسیون است.

همزمان با طرح جدید توسعه، سیستم خودکار بارگیری خودرو Sacmi RobotLoad نیز به‌روزرسانی شد. با اتصال مستقیم بخش ریخته‌گری به بخش لعاب، کارگران از انجام عملیات سنگین و تکراری دستی رها شده و کارائی کل جریان تولید بهبود پیدا می‌کند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید