اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تامین فناوری +Continua برای کارخانه جدید Somany Max از سوی Sacmi

کارخانه جدید Somany Ceramics در Gujarat با ظرفیت تولید سالیانه 4 میلیون مترمربع کاشی و اسلب‌های بزرگ، از تابستان شروع به کار خواهد کرد.

Somany Ceramics که با داشتن ظرفیت نصب شده بیش از 74 میلیون مترمربع، دومین تولیدکننده بزرگ کاشی و سرامیک هند است در نظر دارد تا اولین خط تولید اسلب‌های بزرگ و با کیفیت بالای خود را تا تابستان راه اندازی کند.

در این پروژه صنعتی بزرگ جدید که Somany Max نام دارد و با مشارکت Sacmi به انجام خواهد رسید فناوری +Continua به همراه یک خشک‌کن و یک کوره پیشرفته نصب خواهند شد. این خط تولید جدید یکی از ده کارخانه متعلق به این گروه هندی است که از یک PCR 2000 پرسرعت، یک خشک‌کن افقی 58.8 متری ECP285 که به لطف به کارگیری سیستم بازیابی حرارتی کوره با سوخت صفر کار می‌کند، یک کوره 260.4 متری FCC295 و مدل راندمان حرارتی بالای (HTE) که امکان استفاده از هیدروژن در ترکیب سوخت خود را دارد بهره می‌برد.

پروژه Somany Max بخشی از تلاش‌های گروه Somany Ceramucs Group برای کسب جایگاه برجسته در حوزه محصولات دارای ارزش افزوده بالا در بازارهای داخلی و بین‌المللی است. تیم مدیریتی گروه به رهبری Abhishek Somany با توسعه گسترده ظرفیت تولید خود در کنار سرمایه گذاری‌های اخیر در بخش محصولات، اندازه‌ها و فناوری‌های تولیدی جدید، این هدف را دنبال می‌کند.

کارخانه جدید Somany Max با ظرفیت 4 میلیون متر مربع در سال اسلب‌هایی با ابعاد 160×80 سانتیمتر و 240×80 سانتیمتر و همچنین سری ضخامت بالا برای کانتر آشپزخانه 320×80 سانتیمتر تولید خواهد کرد.

انتخاب فناوری­های فناوری Sacmi از سوی Somany بر اساس نتایج حاصل از بیش از 12 خط +Continua که طی سال­های اخیر در هند نصب شده‌اند، انجام شده است. توانایی مشخص این نیروگاه‌ها در ترکیب کیفیت و عملکرد بالا با سرعت و بهره‌وری بی‌نظیر استفاده از سوخت، قابلیت رقابت‌پذیری بی‌نظیری را به این سری از محصولات بخشیده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید