اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Roca Brasil Ceramica تعداد خطوط SuperSize خود را دو برابر می‌کند

دومین خط کامل +Continua محصول Sacmi برای تولید سایزهای جدید 160×160 سانتی‌متر و 160×320 سانتی‌متر SuperSize و با ضخامت 7 میلی‌متر در ماه مه در کارخانه Incepta راه‌اندازی می‌­شود.

Roca Brasil Ceramica که یک شرکت برزیلی پیشگام در بخش تولید کاشی و اسلب‌های چینی سایز بزرگ است مجموعه‌های متعددی از سطوح بسیار بزرگ با نام‌های تجاری Incepa و Roca Ceramica را در سال‌های اخیر تولید کرده است.

این مجموعه اولین شرکتی در برزیل بود که در سال 2015 اقدام به نصب خط +Continua محصول Sacmi در کارخانه Campo Largo نمود و پس از پیوستن به گروه مکزیکی در سال Lamosa در سال 2021 اکنون بر آن است تا با نهایی کردن سرمایه‌گذاری بزرگی که قرار است تا اوایل ماه مه امسال به پایان برسد حجم تولید و تنوع محصولات خود را افزایش دهد.

سرمایه‌گذاری جدید شامل راه‌اندازی دومین خط کامل +Continua در تاسیسات Incepta است. با این کار ظرفیت تولید محصولاتی با ترکیبی از اندازه‌های میانگین به 250000 مترمربع در ماه خواهد رسید. هدف از این سرمایه‌گذاری تولید فرمت‌های جدید 160×160 سانتی‌متری و 160× 320 سانتی‌متری SuperSize با ضخامت 7 میلیمتر و کسب سهم بیشتری از بازار کاشی و اسلب فرمت بزرگ در بازار برزیل است. حوزه‌ای که در حال حاضر Roca Brasil Ceramica یکی از بازیگران اصلی آن به شمار می‌رود.

Incepta این بار و در آخرین سرمایه‌گذاری خود در بخش اسلب نیز بار دیگر به سراغ فناوری پیشرفته Sacmi رفته است. دومین لاین کامل +Continua اکنون نصب شده است و این خط دارای یک فشرده ساز هوشمند PCR2000 و سایر ماشین‌های مهم دیگر خط تولید است. این دستگاه‌ها شامل آسیاب مدولار Sacmi MMC92 و خشک‌کن پاششی ATM110 برای مرحله آماده‌سازی بدنه تا دستگاه‌های حرارتی‌ای مانند خشک کن‌های 7 لایه E7P 285 و کوره 210 متری FMA Maestro است. این فناوری هوا گاز مدوله شده معیار استاندارد بازار از نظر کارایی، کیفیت و مصرف کم به شمار می‌رود. در بخش تکمیل Incepta بار دیگر دستگاه Sacmi Deep Digital را برای ایجاد افکت‌های خیره کننده و ایجاد احساس عمق در تصویر برگزیده است. انطباق پذیری منحصر به فرد این دستگاه با خط +Continua، تولید اسلب‌هایی با اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف، مقدار مصرف کمتر و فضای مورد نیاز کمتر را امکان پذیر کرده و در عین حال مشکل انعطاف ناپذیری معمول پرس‌های سنتی را نیز ندارد.

بنا به گفته‌های مدیرعامل Sergio Wuaden “راه‌اندازی خط تولیدی دوم و افزایش تولید اسلب‌های SuperSize ما را به سال 2023 خوش‌بین کرده است. پیش بینی ما %14 افزایش حجم فروش و %30رشد درآمدها نسبت به سال قبل است”.

متن کامل مصاحبه با Sérgio Wuaden را در شماره بعدی نشریه گزیده دنیای سرامیک بخوانید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید