اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Levantina Techlam فناوری Sacmi را برای پخت اسلب‌های بزرگ بر می‌گزیند

این کارخانه اسپانیایی، فناوری خشک‌کردن و پخت Sacmi شامل کوره جدید FMA Maestro و یک خشک کن 7 طبقه را برای کارخانه تولیدی جدید و فرمت بزرگ خود در Castellón انتخاب کرده است.

قرار است این گروه صنعتی که یکی از نقش‌آفرینان اصلی جهانی در حوزه سنگ‌های طبیعی به شمار می‌رود، در چند ماه آینده با خرید دارائی‌های صنعتی Keros Ceramica در Nules (Castellón) کارخانه جدید Levatina Techlam را راه‌اندازی کند. Techlam با این سرمایه‌گذاری 55 میلیون یورویی موقعیت خود در بخش اسلب‌های سرامیکی بزرگ در  اسپانیا را تثبیت می‌کند. حوزه‌ای که در سال 2007 با تولید نخستین اسلب‌های سنگی زینتر شده با نام تجاری ®Techlam نقش پیشگام خود در آن را آغاز کرده بود.

در این کارخانه جدید، اسلب‌های سرامیکی در ابعاد 3200×1600 میلیمتر و ضخامت‌های بین 6 تا 20 میلیمتر تولید خواهند شد. قرار است Sacmi که تامین بخش فناوری را بر عهده دارد تا ماه می یک کوره FMA Maestro دارای پیش خشک‌کن و یک خشک‌کن 7 طبقه را به مجموعه تحویل دهد. انتخاب این شرکت اسپانیایی یک خشک‌کن افقی 51.5 متری E7P200 با اتوماسیون ورودی و خروجی، یک کوره 195.3 متری FMA 217 مجهز به پیش خشک‌کن 12.6 متری EUP 217 و سیستم‌های پیشرفته بازیابی حرارتی بوده است. کوره FMA Maestro که پرفروش‌ترین مدل در جهان به شمار می‌آید، با داشتن سیستم مدیریت مدوله هوا-گاز متمایز از نمونه‌های مشابه است و پخت کامل اسلب‌ها با کمترین میزان مصرف را تضمین می‌کند.

José Manuel Herraiz مدیر Levantina Techalm اظهار می‌کند: “استفاده از دستگاه‌های جدید Sacmi به ما این امکان را می‌دهد تا در عین دستیابی به بالاترین سطوح بهره‌وری، بر کیفیت شناخته شده محصولات خود تمرکز کنیم.”

این سفارش جدید تاکیدی بر اهمیت نقش Sacmi به عنوان تامین‌کننده اصلی تجهیزات مربوط به پخت اسلب‌های بزرگ در اسپانیا است. Sacmi تاکنون 18کوره را به تولیدکنندگان بزرگ اسپانیایی عرضه کرده­ است و 9 مورد از این تعداد در سال 2020 تحویل داده شدند. علاوه بر استانداردهای بالای فنی، Sacmi با داشتن تقریبا 120 کارمند در شعبه Sacmilbercia خدمات پشتیبانی بالایی را نیز به مشتریان ارائه می‌کند. این مجموعه به تازگی نخستین چهل سال فعالیت خود را در سال 2022 جشن گرفت.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید