اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Anatolia با همراهی Sacmi وارد دنیای اسلب‌های سرامیکی می‌شود

این مگا کارخانه جدید که به تولید اسلب اختصاص دارد از سپتامبر 2023 به طور کامل عملیاتی شده و در تمامی مراحل آماده‌سازی بدنه تا بخش مرتب‌سازی مجهز به فناوری‌های Sacmi است.

کارخانه جدید و چشمگیر Anatolia که یکی از بازیگران اصلی بازار سرامیک ترکیه است و قصد توسعه صادرات خود به بازارهای اروپا و آمریکا را دارد توسط Sacmi تجهیز شده است. این کارخانه با داشتن بیش از 250.000 متر مربع فضای اختصاصی برای تولید کاشی‌های پرسلانی لعابدار و تکنیکال، از اوایل سپتامبر 2023 در Aliaga (منطقه ازمیر ترکیه) به طور کامل عملیاتی شد و از مرحله آماده‌سازی بدنه تا مرتب‌سازی محصولات مجهز به برترین فناوری‌های Sacmi است. سطح بالای اتوماسیون در تمامی مراحل فرآیند، از خصوصیات بارز این مجموعه به حساب می‌آید. آسیاب مدولار MMC 092 و 2000  Continua+ PCR از اصلی‌ترین ماشین‌آلات عرضه شده توسط Sacmi به این مجموعه هستند و برای تولید محصولاتی در اندازه‌های 160×320 سانتیمتری و همچنین اندازه‌های فرعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Anatolia برای پخت اسلب‌ها از کوره پیشرفته Sacmi به نام FMD Maestro که دارای طول 258 متری است استفاده می‌کند. مدیریت دیجیتال دستور پخت و بهینه‌سازی تمامی پارامترهای مصرف، این کوره را به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است. مشعل‌های راندمان بالای FMD Maestro استاندارد بازار را ارتقا داده است. پیش از این، کوره مدوله مخلوط هوا گاز Sacmi (با امکان کنترل دقیق نسبت هوا به گاز در هر مشعل) بهترین محصول موجود در بازار بود. در تنظیمات دیجیتال علاوه بر نرخ جریان هوا گاز، نسبت آن‌ها هم تنظیم می‌شوند و فرآیند بر اساس نوع محصولی که باید پخته شود با مخلوط مناسب سوخت بهینه سازی می‌شود.

دستیابی به مصرف کمتر با تمرکز بر تضمین بهترین کیفیت محصول نهایی پیگیری می‌شود. امکان مدیریت مستقیم و جداگانه کلیه پارامترهای هر دستور پخت از طریق پانل ایجاد شده و امکان ذخیره‌سازی نرخ جریان هوا و گاز مناسب برای هر دستور امکان تکرار چرخه در پخت بعدی و کاهش ضایعات، تغییر تناژ و غیره را فراهم آورده است.

بخش تکمیل، در پایین دست کوره به یک خط SACMI-BMR آوانگارد که شامل یک ماشین گونیا سازی (اسکوئرینگ)، یک ماشین سنگ زنی و یک راه‌کار تکمیلی بسیار جدید Supershine برای تضمین حداکثر زیبایی محصولات است تجهیز شده است.

تمامی تجهیزات انتهای خط جهت مرتب‌سازی محصولات و بسته‌بندی نیز از آخرین نسل محصولات هیبریدی Ekosort و Ekowrap هستند و سیستم جدید Flawmaster vision با داشتن الگوریتم‌های یادگیری، امکان کنترل دقیق و سریع کیفیت محصولات را فراهم آورده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید