اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ABK Group فناوری جدید Solignano را بنیان می‌نهد

جان‌بخشی دوباره به اسلب‌های بزرگ جدید تمام رگه سه بعدی، با نوآوری‌ها و تحقیقات انجام شده با مشارکت System Ceramics ،LB و Sacmi

گروه ABK با عملکرد عالی در بازار با %44 رشد درآمد در سال 2021 و درآمد 213 میلیون یورو و همچنین فروش 126 میلیون یورویی در نیمه اول سال 2022، به سرمایه‌گذاری در بخش محصولات پیشرفته ادامه می­دهد.

به زودی یک خط جدید پیشرفته تولید اختصاصی اسلب با فناوری Full Vein 3D در کارخانه‌ای در Solignano (مودنا) که یکی از پیشرفته‌ترین کارخانجات در منطقه سرامیکی ایتالیا است به مرحله تولید خواهد رسید. برای کسب اطمینان از پیوستگی گرافیکی بهتر سطح و ضخامت، اسلب‌های تمام رگه با کنترل دیجیتال اختلاط  مواد خام با رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند.

سرمایه گذاری 15 میلیون یورویی اخیر در ادامه بیش از 50 میلیون یوروی اختصاص داده شده گروه ABK در 5 سال گذشته به ساخت دو خط تولید مجهز به فناوری‌های پیشرفته سازگار با محیط زیست انجام گرفته است.

این گروه سرامیکی که توسط Roberto Fabbri رهبری می‌شود، در پروژه آخر خود نیز مجددا شرکای پیشرو پیشین یعنی System Ceramics (Coesia GroupLB و Sacmi را برگزید.

فرم‌دهی اسلب‌ها به‌وسیله پرس فوق سریع System Ceramics انجام می‌شود. سیستم دکوراسیون سه بعدی که گرافیک‌های سه بعدی را در ضخامت اسلب ایجاد می‌کند و Genesis نام دارد نیز محصول همین شرکت است. اعمال دیجیتال پودرهای رنگی خشک شونده پاششی در نقاط مختلف از پیش تعیین شده بر روی اسلب‌ها با استفاده از سیستم دید تطبیقی Eye-tron با چاپ دیجیتال کاملا متمرکز ترکیب می‌شوند و محصولاتی را تولید می­کنند که بسیار به مرمر و یا سنگ طبیعی شبیه هستند.

ABK برای بخش گرانول رنگی خود به همکاری با LB ادامه خواهد داد و با به کار­گیری سومین خط Easy Color Boost در کنار دو دستگاه دیگری که در حال حاضر مشغول به کار در خط هستند، کارخانه را نوسازی خواهد کرد.

کوره جدید 161.7 متری FMA295 با نام Maestro و همچنین خشک‌کن این مجموعه، توسط Sacmi ارائه شده اند. تمایز کوره جدید با نمونه‌های مشابه به دلیل استفاده از مشعل‌های خلاقانه و تنظیمات و کنترل پیشرفته آن است که به مصرف پایین‌تر آن منتهی می‌شود.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید