اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ITA-ITILES بازیگر نوظهور ایتالیایی

با بازسازی کامل تاسیسات Fiorano با همکاری Sacmi، ظرفیت تولید سالانه مجموعه به 12 میلیون متر مربع در سال رسید.

ita itiles logo 300pxاین شرکت تازه تاسیس مستقر در Modenese که در سال 2018-2019 از طریق خریداری کارخانه‌ای که از قبل وجود داشت تاسیس شد، مرحله دوم پروژه نوسازی کامل تاسیسات خود را در مدت زمان بی‌سابقه‌ای در بهار امسال به پایان رساند. مالکان جدید از همان ابتدای کار و در اوج همه‌گیری، یک طرح تجاری فشرده را با همکاری نزدیک با شرکای فناوری شرکت به اجرا در آوردند (مرحله اول این طرح در بهار سال 2021 به نتیجه رسید). ITA-ITILES اختصاصا Sacmi را مامور طراحی و ساخت یکی از مدرن‌ترین و کارآمدترین کارخانه‌های تولید سرامیک در منطقه Sassuolo کرد تا با اتوماسیون کامل فرآیندها، به انطباق‌پذیری، بهره‌وری بالا و صرفه جویی بیشتری در انرژی دست پیدا کند.

ITA-ITILES تحت نام تجاری I.Tiles Born in Maranello درآمد بیش از 34 میلیون یورو در سال 2021 را به ثبت رسانده است (افزایش 42 درصدی نسبت به سال 2020). این موضوع موفقیت تحول بنیادین شرکت را به وضوح نشان می‌دهد.

با کارآفرین جوان ساکن Sassuolo و رئیس هیئت مدیره و سهامدار عمده مجموعه، Anderea Spagni، به گفت‌وگو نشستیم.

ممکن است به اختصار اطلاعاتی را درباره کارخانه جدید خود به ما ارائه دهید؟

ما به لطف سخت­ کوشی کارکنان و حمایت‌های شرکای فناوری خود پروژه را در زمان بی‌سابقه‌ای به انتها رساندیم و اکنون با داشتن یک مرکز مجهز به آخرین فناوری‌های روز برای تولید طیف گسترده‌ای از کاشی‌های چینی در اندازه‌های 20×20 تا 120×120 سانتی‌متر، قادر به فعالیت در تمام بخش‌های بازار مسکونی و تجاری هستیم.

در حال حاضر بخش شکل‌دهی از هفت دستگاه پرس Sacmi با فناوری پیشرفته تشکیل شده است. یک PH 8200 Veloce تناژ بالا، سه دستگاه PH4600 و یک PH2590. ترکیب این دستگاه‌ها انعطاف لازم برای آماده سازی و تولید پرطرفدارترین اندازه‌های کاشی و ورود به بخش محصولاتی با بالاترین ارزش افزوده در هر دو بازار داخلی و خارجی را به ما می‌دهد.

ایستگاه بعد از شش دستگاه اعمال دیجیتال تزئینات کاشی تشکیل شده که از آخرین نسل فناوری موجود در بازار هستند: سه دستگاه Sacmi-Intesa و سه دستگاه Projecta. بخش پخت نیز قابل توجه بوده و از سه کوره Sacmi پیشرفته به طول 119 متر که به کارآمدترین سیستم‌های بازیابی حرارتی مجهز هستند تشکیل شده است.

جدیدترین کوره‌ای که اخیرا راه اندازی کردیم از نظر اندازه و ظرفیت تولید در ایتالیا بی‌نظیر است و قابلیت پخت 15000 متر مربع کاشی در روز را دارد. سطح اتوماسیون کارخانه بسیار بالا است و جابه‌جایی بین بخش‌های مختلف به وسیله 11 وسیله نقلیه با هدایت خودکار به وسیله لیزر انجام می‌شود. این فناوری هم از طریق Sacmi ارائه شده است.

بخش پولیش و سورت و بسته بندی چگونه است؟

هم اکنون در کنار شش خط سورت و بسته‌بندی، یک خط برش و رکتیفای نهایی اختصاصی داریم و به زودی خط جدید دیگری را هم به مجموعه اضافه خواهیم کرد. در مراحل بعدی هم قصد داریم تا خطوط پولیش سطحی را در این بخش نصب کنیم.

ظرفیت تولید شما در شرایط فعلی چقدر است؟

ظرفیت تولید ماهانه ما هم اکنون بیش از یک میلیون متر مربع در ماه و مجموع حجمی تولیدات ما با احتساب وقفه‌های فصلی معمول در ماه‌های اگوست و دسامبر 11.5 میلیون مترمربع در سال است.

پس هم اکنون هم شاهد نتایج اولیه حاصل از سرمایه‌گذاری بزرگ انجام شده هستیم.

بله درست است و علاوه بر این، این سرمایه‌گذاری تعهد ما به منطقه و اعتقاد ما به انعطاف‌پذیری و برتری از حیث فناوری و همچنین منابع حرفه‌ای و انسانی را نشان می‌دهد. در حال حاضر ITA-ITLES اقدام به استخدام حدود 100 نفر نموده و گردش مالی آن در سال 2021 تنها اندکی کمتر از 35 میلیون یورو در سال بوده که %42 رشد را نسبت به سال 2020 و %61 رشد نسبت به سالی که خریداری شد را نشان می‌دهد.

در حال حاضر حدودا 15 میلیون یورو سرمایه‌گذاری کرده ایم اما همچنان در حال برنامه ریزی برای پروژه‌های بزرگ دیگر برای توسعه خود در سه سال آینده هستیم.

در مورد فروش چطور؟

با توجه به کارخانه کارآمد، دیجیتال و سازگار با محیط زیستی که داریم و همچنین به لطف اجرای برنامه‌های فروش و بازاریابی خود، به آینده با عزم قاطع می‌نگریم. در حال حاضر به همراه تیم بازاریابی جدید خود در حال تغییر نام تجاری و تغییر موقعیت خطوط تولید محصولات جدید خود هستیم. تبلیغ تغییرات جدید در رویدادهای بین‌المللی آتی که نخستین آن­ها، Cersaie، در ماه سپتامبر آینده است، آغاز خواهد شد. ما در این رویداد حداقل هشت مجموعه کامل مخصوص به فضای داخلی و خارجی را ارائه خواهیم کرد. علاوه بر این قصد داریم تا به تدریج شبکه توزیع فروش داخلی و خارجی را هم در مقیاس بزرگ و هم در خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های مستقل گسترش دهیم.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید