اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بازگشت CERAFAIR پس از دو سال وقفه به دلیل همه گیری

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی سرامیک و چینی بهداشتی تهران از تاریخ 10 الی 13 مهر ماه 1401 در محل جدید نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌گردد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی سرامیک و چینی بهداشتی تهران در سال 1398، با موفقیت برگزار گردید اما متاسفانه به دلیل بیماری همه گیری کرونا امکان برگزاری این نمایشگاه با اهمیت در صنعت کاشی و سرامیک ایران طی سال‌‎های 1399 و 1400 فرآهم نگردید. این در حالی است که طبق اعلام رسمی انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران، نسخه بیست و هفتم این نمایشگاه بین‌المللی تحت عنوان CERAFAIR 2022 در تاریخ و محلی جدید و شرایط ویژه برگزار خواهد گردید.

زمان نمایشگاه که در گذشته عمدتاً در خلال تابستان و میانه تیر ماه بود به زمانی مناسب‌تر و ابتدای فصل پاییز از 10 تا 13 مهر ماه انتقال پیدا کرده است و محل نمایشگاه نیز از محل نمایشگاه‌های تهران تحت پوشش سازمان توسعه تجارت به مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب زیر مجموعه شهرداری تهران نقل مکان کرده است.

یکی از دلایل انتقال به محل جدید بر اساس برنامه ریزی‌های وزارت صنعت و معدن برای انتقال نمایشگاه های پر مخاطب بوده است و علی رقم دورتر بودن از مرکز شهر تهران با توجه با امکانات متعدد منجمله سالن‌های بزرگ، مرتفع و یکپارچه و فضاهای متعدد نمایشگاهی و همایش‌ها، می‌تواند به ارتقا کیفیت برگزاری این نمایشگاه کمک شایانی نماید.

ضمناً با توجه به نزدیکی سایت نمایشگاه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و ایجاد منطقه آزاد تجاری در حوزه جغرافیایی نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، امکان تردد آسان کارکنان شرکت‌های خارجی و تسهیل ورود خروج ماشین‌آلات و خدمات بین‌المللی بدون نیاز به تشریفات گمرکی و اخذ ویزا فرآهم شده است.

شرکت‌های داخلی و خارجی جهت حضور در نمایشگاه می‌توانند با دفتر انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک ایران به آدرس تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان زاینده رود غربی، پلاک 16، واحد 9 تلفن 8214264 021 فکس 88214564 021 ایمیل info@ircps.ir تماس حاصل نمایند.

slider

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید