اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.

جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین نسخه این جوایز در سال 2022، به Tecna 2024 باز خواهد گشت. یکی از وجوه تمایز این نمایشگاه بین‌المللی که به نوآوری‌ها و تحقیقات در صنعت فناوری سطوح اختصاص دارد، تجلیل از بهترین سرمایه‌گذاری دو سال اخیر تولیدکنندگان کاشی و لوازم بهداشتی در زمینه فناوری است و بخشی از برندگان توسط شرکت کنندگان در نمایشگاه تعیین می‌شوند.

TecnAwards2024 بار دیگر توانائی به اثبات رسیده صنعت سرامیک و استفاده بهینه غرفه‌داران این نمایشگاه از فناوری‌های نو را ارج نهاده و از آن به عنوان یک اهرم رقابتی در این تجلیل بهره خواهد برد.

در مراسم اهدای جوایز که عصر 25 سپتامبر در مرکز نمایشگاهی ریمینی برگزار خواهد شد، فعالین برجسته صنعتی گرد هم می‌آیند تا از دستاوردهای صنعت سرامیک و آجر تجلیل کنند. این مراسم نقش مهمی در تقویت جایگاه این مجموعه در بخش تجاری دارد و نقش این نمایشگاه به عنوان پلی بین تامین‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات و تولیدکنندگان سرامیک را تثبیت خواهد کرد.

برندگان چهار جایزه، مستقیما توسط غرفه داران تعیین می‌شوند و امکان نامزد کردن مشتریان و انتخاب برندگان توسط غرفه‌داران وجود دارد. سایر برندگان توسط برگزارکنندگان Tecna و مجله Ceramic World Review شرکت‌های طراحی ایتالیائی تعیین خواهند شد.

برندگان گروه‌های زیر توسط غرفه­داران انتخاب خواهند شد:

“بهترین کارخانه جدید (در بخش کاشی)”، در این بخش از شش شرکت سرامیکی (هر منطقه سرامیکی یک برنده) که بهترین کارخانه تولیدی جدید را احداث و یا اقدام به مدرن‌سازی کارخانه موجود کرده اند تجلیل خواهد شد.

جایزه “نوآوری و پایداری” به شرکت‌هایی تعلق می‌گیرد که تعهد زیادی به دیجیتال‌سازی فرآیند، مدیریت کارآمد داده‌ها و همچنین کاهش اثرات زیست محیطی فرآیندهای تولید نشان داده اند.

جایزه “بهترین تولیدکننده آجر” و “بهترین تولیدکننده لوازم بهداشتی” به شرکت‌هایی که در دو سال گذشته بهترین عملکرد در زمینه رشد کسب­ و­ کار و نوآوری محصول و فرآیندهای خود را داشته‌اند اختصاص داده شده است.

Tecnawards 2024 – فرم درخواست کاندید

(فقط برای غرفه داران در Tecna 2024)

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

نمایشگاه Uniceramics Foshan

بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت سرامیک آسیا از 18 تا 22 آوریل در فوشان برگزار می‌شود. در این رویداد پنج سالن به طور اختصاصی به محصولات سرامیک

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید