اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ماشین‌آلات صنعت کاشی سرامیک ایتالیا برای نمایشگاه سرامیک آسیا هند آماده می‌شوند!

فناوری‌های ایتالیایی در مرکز توجه بزرگترین نمایشگاهی هند برای صنعت کاشی سرامیک حاضر می‌شوند، این نمایشگاه از تاریخ 8 تا 10 اسفند ماه در گاندینیگار برگزار خواهد شد.

فناوری‌های ایتالیایی در نمایشگاه آسیایی صنعت سرامیک هند (Indian Ceramics Asia) که یکی از مهمترین نمایشگاه‌ها در بخش تأمین‌کنندگان کاشی و سرامیک، صنایع چینی‌آلات بهداشتی وصنعت آجر است، از 8 تا 10 اسفند ماه در مرکز نمایشگاه جدید Gandhinagar در منطقه گجرات به نمایش در می‌آیند.

این نمایشگاه توسط MMI هند و Unifair برگزار می‌گردد وموقعیت‌های بازرگانی و برنامه‌های تجاری زیادی را ارائه می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود با حضور حدود 300 غرفه‌دار بیش از 8،500 بازدیدکننده را داشته باشد.

این اولین رویداد در برنامه‌های توسعه بین‌المللی Acimac در سال 2019 و با مشارکت قوی شرکت‌های ایتالیایی می‌باشد، که بسیاری از آنها در غرفه جمعی سازمان‌یافته توسط این انجمن و همکاری با سازمان تجارت ایتالیا ITA حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت‌های حاضر در فضای بیش از 600 مترمربع به این شرح است: Air Power، BMR، Breton / Tecnema، CMF Technology، ICF Welko، Icra، LB، Projecta Engineering، Ricoth، Sacmi، Sicer، Smac، Surfaces Group، System Ceramics، Tecnoferrari و TekMak.

هند به یکی از جذابترین بازارها برای تولیدکنندگان ماشین‌آلات صنعت سرامیک تبدیل شده است. در سال 2017 در جایگاه دومین کشور تولیدکننده کاشی‌های جهان با حجم تولید بیش از 1 میلیارد مترمربع (13.1٪ افزایش تا 1080 میلیون مترمربع سال 2016) قرار گرفته است که این روند در چند سال آینده رشد بیشتری خواهد داشت.

بعد از نمایشگاه صنعت کاشی و سرامیک هند، ACIMAC تور تبلیغاتی خود را در برزیل، روسیه، ایالات متحده و چین ادامه خواهد داد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید