اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
روزتان مبارک

روز پدر و روز جهانی زن را به تمامی مخاطبین محترم تبریک عرض می نماییم.

logo cww persianما به عنوان گروه نشریه دنیای سرامیک، همواره سعی بر این داشته ایم تا یکرنگی و هم بستگی را سرلوحه کارمان قراردهیم. امروز بسیار خوشبخت و مسروریم که می توانیم به تمامی دوستان صنعت کاشی و سرامیک چه مرد و چه زن همزمان این روز را تبریک بگوییم.

در ایران ، روز پدر مصادف با میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) روزی است که برای بزرگداشت پدرها، پدر بودن، پیوند میان پدران و مادران و اهمیتی که پدرها در اجتماع دارند جشن گرفته می شود. در تعدادی از کشورهای کاتولیک روز پدر را در ۱۹ مارس، روز جشن یوسف مقدس، گرامی می‌دارند.  پیش از انقلاب ایران ، روز ۲۴ اسفند زادروز رضا شاه بر پایه گاه شمار ایرانی روز پدر نامیده می‌شد. پس از انقلاب سال ۵۷ این روز به ۱۳ رجب قمری زادروز علی بن ابی‌طالب امام نخست شیعیان تغییر یافت. زرتشتیان نیز جشن شهریورگان را به عنوان روز پدر برگزار می‌کنند.

روز جهانی زنان بزرگداشتی است که هر ساله در روز ۸ مارس برابر با ۱۸ اسفند برگزار می‌شود و نقطه کانونی در جنبش حقوق زنان است. بسته به مناطق مختلف، تمرکزِ جشن بر بزرگداشت و دفاع از حقوق زنان و برگزاری جشنی برای دستاوردهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی زنان است. این روز در ابتدا به‌عنوانِ یک رویدادِ سیاسیِ سوسیالیستی در میانِ احزاب سوسیالیستِ آمریکا، آلمان و اروپای شرقی آغاز شد، اما به مرور زمان با فرهنگ بسیاری از کشورها آمیخته شد . روز بین‌المللی زنان در برخی از مناطق، رنگ و بوی سیاسی خود را از دست داده و تبدیل به مناسبتی برای مردان شده تا عشقِ خود را به زنان نشان دهند و آمیزه‌ای از روز مادر و روز ولنتاین شده ‌است.

به امید روزی که تمامی مردان و زمان میهن مان به آرزوها و آرمانهای برحق خود دست یابند .

 

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید