اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود در این نمایشگاه را اعلام کرده اند.

نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌ها و مواد مورد نیاز برای سطوح Tecna، از 24 تا 27 سپتامبر سال جاری در مرکز نمایشگاهی Remini برگزار خواهد شد.

شرکت در این نمایشگاه، که هشت ماه دیگر برگزار خواهد شد، برای افراد حرفه‌ای و خریدارانی که مشتاق کشف جدیدترین نوآوری‌های دنیای سطوح، به ویژه محصولات سرامیکی، هستند یک رویداد ضروری و ویژه به شمار می‌آید. فهرست به‌روز شده شرکت کنندگان در وبسایت این نمایشگاه www.tecnaexpo.com خبر از حضور حدود 200 شرکت داشته و حضور 38 درصدی غرفه‌داران خارجی و همچنین نمایندگانی از 5 کشور چین، اسپانیا، ترکیه، هند و آلمان حمایت از جذابیت بین‌المللی بالای این رویداد دارد.

این نمایشگاه نیز مانند نمایشگاه قبلی که در سال 2022 برگزار شد، دوازده سالن را در اشغال خود خواهد داشت و از دو ورودی قابل دسترسی است. سه بخش موضوعی نمایشگاه شامل:

  • Tecna Future Lab (با تمرکز بر نوآوری های دیجیتال، پایداری و تدارکات)
    Decortech (فناوری‌های مربوط به تزئینات و طراحی سطوح)
    تکمیل (فناوری‌های مربوط به تکمیل و عملیات سطحی)

خواهند بود. بنا به گفته IEG و Acimac که برگزار کنندگان این رویداد هستند، هوش مصنوعی موضوع اصلی این نمایشگاه است و در کنفرانس افتتاحیه نمایشگاه برخی از کاربردهای بالقوه این فناوری جدید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید