اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نمایش نوآوری‌های تولید سرامیک ایتالیا در نمایشگاه Covering 2024

بیش از 100 شرکت ایتالیایی در نمایشگاه بزرگ کاشی و سرامیک و سنگ طبیعی آمریکای شمالی در آتلانتا شرکت داشتند.

بزرگترین نمایشگاه کاشی و سنگ آمریکای شمالی، Coverings، از دوشنبه 22 آوریل در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جورجیا درآتلانتا آغاز به کار کرد. امسال نیز پاویون ایتالیا با سازمان­دهی Confindustria Ceramica در این نمایشگاه شرکت داشت و بیش از 100 برند ایتالیائی تولیدکننده کاشی و سرامیک و محصولات تاسیساتی درآتلانتا حاضر بودند.

تولیدکنندگان ایتالیائی برای گسترش دامنه فروش و گزینش محصولات خود بر سلامت و تندرستی، پایداری، محصولات لوکس بی‌زمان و فضاهای بیرونی تمرکز کرده‌اند و طیف وسیعی از این محصولات در رویداد پیش رو به نمایش گذاشتند.

غرفه سرامیک ایتالیا “Giardino all’italiana”، در مرکز پاویون ایتالیا (غرفه 3855) مرکز ملاقات و پذیرائی از شرکت‌کنندگان و ارائه‌دهنده انواع محصولات برجسته و کاربردهای خلاقانه کاشی خواهد بود. در این غرفه که توسط شرکت معماری شناخته شده، HDR، طراحی شده است، سبک زندگی ایتالیایی و ارزش‌های اصلی صنایع کاشی و سرامیک ایتالیا به نمایش گذاشته می‌شوند. طیف وسیعی از محصولات ایتالیائی و کاربردهای مختلف آن‌ها، از کف‌های شناور و شبکه‌های سه بعدی تا میز و نیمکت‌های سفارشی محصول Appiani, Ceramica Vogue, Cotto d’Este, Fila Surface Care Solutions, La Fabbrica, Lea Ceramiche, Mirage و Naxos در این رویداد به نمایش گذاشته خواهند شد.

امسال Ceramics of Italy “کارت پستال­های Cersaie” را برای اولین بار چاپ کرده است. این کارت پستال‌ها مناظر تاریخی بولونیا را به نمایش می‌گذارند و مروری بر خاطرات شرکت‌کنندگان چهل سال گذشته این رویداد هستند. در این مجموعه تصویری چشم‌نواز که توسط فارغ‌التحصیلان موسسه فناوری مد و با هدایت HDR طراحی شده، سازه‌های نمادین شهر و جذابیت‌های معماری آن نشان داده شده است. نمایشگاه تعاملی در سالن B غرقه 3821 برگزار خواهد شد.

سرامیک ایتالیا موضوع اصلی شماری از رویدادها و جلسات این نمایشگاه خواهد بود.

Cristina Faedi متخصص گرایش‌های نو در بازار سرامیک ایتالیا، در جلسه سالیانه “ترندهای جهانی کاشی” به همراه گروهی از متخصصان برتر صنعتی شرکت خواهند داشت و درباره آخرین سبک‌ها و نوآوری‌ها در طراحی کاشی و سرامیک گفتگو خواهند کرد. این مراسم دوشنبه 22 آوریل ساعت 11 صبح در اتاق B312 برگزار خواهد شد.

کنفرانس مطبوعاتی بین‌المللی Ceramics of Italy سه شنبه، 23 آوریل، ساعت 14:30 در اتاق B212 برگزار خواهد شد. Giovanni Savorani رئیس، Emilio Mussini نایب رئیس و Armando Cafiero مدیر کل به ارائه نظرات خود پیرامون وضعیت صنعت و ابتکارات صورت گرفته جهت گسترش سرامیک ایتالیائی خواهند پرداخت. Cristina Faedi در ادامه درباره ترندهای روز طراحی و نواوری سرامیک ایتالیائی ضحبت خواهد کرد و Chris Abbate اطلاعات جدیدی در رابطه با مسابقه سرامیک ایتالیائی ارائه خواهد داد.

برنده جایزه Confindustria Ceramica آمریکای شمالی در سال 2024 نیز در طول Covering 2024 مشخص خواهد شد. جوایز در تاریخ 23 آوریل از ساعت 17:30 تا 19 در غرفه سرامیک ایتالیا اهدا خواهند شد.

مقالات مرتبط

تمدید همکاری IEG و ACIMAC تا سال 2030

همکاری گروه نمایشگاهی ایتالیا و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات تولید سرامیک ایتالیا در سه نسخه بعدی Tecna یعنی TECNA 2026،2028 و 2030 نیز ادامه خواهد داشت.گروه

آماده سازی برای Tecna 2024

تاکنون و در حالی که 8 ماه تا برگزاری این نمایشگاه در 24 تا 27 سپتامبر در Remini باقی‌مانده است، 200 غرفه دار حضور خود

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید