اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sanikey به لطف خودکار سازیِ Sacmi به رشد خود ادامه می‌دهد

این کارخانه جدید در نزدیک استانبول، پذیرای یک سلول ریخته‌گری خودکار Sacmi خواهد بود که شامل دو دستگاه AVM با ربات کمکی است.

paolo sassi quadrato

Sanikey یکی از تولیدکنندگان پیشرو چینی بهداشتی سرامیکیِ ترکیه، با ساختن کارخانه‌ای جدید در قِبضه کوجالی (Gebze-Kocalei) در نزدیکی استانبول، در حال سوق دادنِ کیفیت به سطح بعدی است. هدف، بهبود راندمان و کیفیت فرایندهای تولید و در نتیجه، افزایش سهم صادرات آن به اروپا و ایالات متحده است.
Sacmi یکی از تأمین کنندگان اصلی برای عملیات است و برای این واحد جدید در حال نصب یک سلول ریخته‌گری کاسه دستشوئی سرامیکی کامل با فشار بالا، مجهز به دو دستگاه AVM و ربات‌های کمکی برای جدا سازی از قالب و جابجایی قطعه است. همچنین این سلول شامل Sacmi AVM خواهد بود که پیش از این توسط Sanikey خریداری شده بود و تا کنون برای جدا سازیِ دستی اقلام استفاده می‌شد.
ویژگی‌های اصلی سلول ریخته‌گری تدارک دیده شده عبارتند از: خودکار سازیِ کامل، کیفیت، قابلیت اطمینان و تکرارپذیریِ فرایند. علاوه بر راه حل AVM برای تولید کاسه دستشوئی با قالب‌های تا 7 قسمتی، همه سامانه‌های جانبی را نیز شامل می‌شود؛ مانند سامانه دوزینگ و پیش گرم کردنِ دوغاب، واحدهای ذخیره‌سازی که با نگهدارنده‌های جدا کننده از قالب کامل می‌شوند، یک سامانه مکنده آب و همه ابزارهای لازم برای اطمینان از خودکار سازیِ کانوایر قطعه.
Sanikey که در سال 2006 تأسیس شد، پیش از این فناوری‌های دیگرِ Sacmi مانند دستگاه‌های ریخته‌گری ADM و ربات‌های لعاب‌زنیِ گایوتو (Gaiotto) را انتخاب کرده است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید