اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi Whiteware پشتیبان تولیدکنندگان ملزومات بهداشتی ایتالیایی در به کارگیری Industy 4.0 است

Ceramica Flaminia ،Hatria و GSI مسیر حرکت به سوی اتوماسیون کامل تولید ملزومات بهداشتی را با همراهی Sacmi می‌پیمایند.

gsi logoسرمایه‌گذاری‌های اخیر تولیدکنندگان پیشروی ملزومات بهداشتی ایتالیایی بر اتوماسیون کامل تولید و سیستم Industry 4.0 متمرکز بوده است. Hatria ،Ceramica و GSI (Gruppo Sanitari Italia)  برای بهبود کارایی کارخانه‌های خود و در عین حال تمرکز بر دیجیتال سازی، کیفیت، بهره‌وری و ایمنی، Sacmi را برگزیده اند.

Hatria (Teramo) که برای بیش از بیست سال مشتری Sacmi بوده است، با راه‌اندازی دومین دستگاه ADS با فناوری RobotCasting، خروجی خط ریخته‌گری سینی دوش خود را دوبرابر کرده ­است. این فناوری به تولید سینی‌های دوش نازک در اندازه‌های مختلف (حداکثر 140×90 سانتی‌متر که پر طرفدارترین اندازه در بازار است) یا پوشش لعاب سنتی یا افکت سنگ طبیعی اختصاص دارد. استفاده از این فناوری علاوه بر افزایش بهره‌وری (تقریبا 350 قطعه بیشتر در روز هنگام بهره‌برداری کامل)، با ادغام ربات‌ها و استفاده از LGV ها، سطح اتوماسیون را در تمامی عملیات ریخته‌گری و جابه‌جایی افزایش داده است.به کارگیری سیستم RobotClean گامی دیگر در حرکت به سوی کارخانه کاملا متکی بر Industry 4.0 است. از این سیستم برای عملیات رباتیک تکمیل ملزومات بهداشتی استفاده می‌شود و به این طریق پیچیده‌ترین عملیات تکمیل قطعات که به طور سنتی به صورت دستی انجام می‌شدند، کاملا تکرار پذیر خواهند شد. بخش نظافت که کاملا از محیط اطراف خود جدا شده مجهز به فیلتر دیواره­ای آب برای جلوگیری از ورود هرگونه غبار باقی‌مانده است تا  از تمیز بودن همیشگی محل کار ربات اطمینان حاصل شود.

یکی دیگر از پروژه‌های بلندپروازانه ارتقا فناوری، توسط Ceramica Flaminia (CivitaCastellana) که در چند سال گذشته برای انتقال تمامی مراحل تولید به Industry 4.0 با Sacmi همکاری داشته است، انجام شد. این شرکت برای بار دیگر یکی از فناوری‌های ریخته‌گری رباتیک Sacmi را که یک دستگاه AVB جدید برای تولید WC های بدون حاشیه است را برگزید. این دستگاه به یک ربات قالب‌گیر مجهز بوده و دارای قابلیت نصب 4 قالب است. یکی از ویژگی‌های کلیدی این فناوری جدید، روش نوآورانه‌ای آن در جابه‌جایی قطعات برش‌دار است. این قطعات در این روش مستقیما در دستگاه و بدون نیاز به چسباندن قطعات اضافی تولید می‌شوند. با استفاده از AVB جدید و (دستگاه دومی که در برنامه قرار دارد) Flaminia قادر به مدیریت تولید تعداد زیادی از قطعات پیچیده به روشی کارآمد و تکرارپذیر خواهد بود و ظرفیت تولید آن به تقریبا 200 قطعه در روز خواهد رسید.

sacmi flaminia 1600 0 1

SACMI gsi 2 770 0

و در نهایت GSI با نصب دو فناوری ریخته‌گری جدید Sacmi AVM که به تولید WCهای پیچیده اختصاص دارند، در کارخانه Gallese (VT)، تعداد فناوری‌های ریخته‌گری تحت فشار Sacmi را که در سال‌های اخیر نصب شده اند به 14 عدد رساند.این فناوری شامل دستگاه‌های ADM و ADS برای روشویی و سینی‌های دوش هستند. سرمایه‌گذاری جدید بخشی از برنامه این شرکت برای اتوماسیون کامل کارخانه و کاهش عملیات دستی (برای مثال از طریق اتوماسیون عملیات تکمیل قطعات خام) و همچنین به کارگیری عملیات پیشرفته ردیابی، نظارت و کنترل بر خطوط ریخته‌گری، لعاب‌کاری و جابه‌جایی است.امکان پردازش تمامی اطلاعات به وسیله سوپروایزر کارخانه وجود دارد و در نتیجه می‌توان به صورت همزمان تمامی KPIها از جمله مدیریت سفارش، زمان/ مقدار مورد نیاز برای آیتم‌هایی که از مراحل مختلف عبور کرده اند و مدیریت هشدار اتوماتیک را مورد پایش قرار داد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید