اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Laufen لعاب‌زنی رباتی شده از Sacmi-Gaiotto را انتخاب می‌کند

نخستین تدارک کامل برای کارخانه Laufen (لاوفِن) (گروه Roca) در جمهوری چک.

sacmi gaiotto logo elenco 01بخش Sacmi Sanitaryware (چینی بهداشتی Sacmi) مشتری مهم دیگری را در اروپای مرکزی به دست آورده است – Laufen، تولید کننده چینی بهداشتی مستقر در زنویمو (Znojmo)، جمهوری چک.

Laufen بخشی از گروه Roca که پیش از این نیز همکار Sacmi بود، اخیراً نخستین سلول لعاب‌زنی رباتی شده را که کاملاً توسط Sacmi-Gaiotto تدارک دیده شده و مجهز به ربات‌های لعاب‌زن و جابجا کننده است، نصب کرد.

تازه‌ترین نسل از ربات جابجا کننده FANUC در خدمت دو دستگاه لعاب‌زنی پر کننده سیفون است؛ دستگاه نوآورانه‌ای از Sacmi که به طور ویژه برای تضمین حداکثر انعطاف‌پذیری در جابجائیِ انواع مختلفی از سرویس بهداشتی طراحی شده است. به طور خاص، این سامانه اجازه می‌دهد تا چرخه‌های لعاب‌زنی با راه حل‌های اختصاص یافته به هر نوع قطعه خاص سفارشی شود؛ در نتیجه راندمان سلول را بهینه می‌کند.

عملیات لعاب‌زنی توسط یک ربات Gaiotto GA2000 که بر روی یک چرخ فلک دو وضعیتی نصب شده و مجهز به سامانه فیلتر کردنِ لعاب خشک است، کنترل می‌شود.

به لطف ارائه هوشمندانه نرم‌افزار برای برنامه‌نویسی آفلاین از طریق مدل‌سازی سه بعدی، مشتری می‌تواند زمان عرضه به بازار برای مدل‌های جدید را به طور قابل توجهی کاهش دهد و بدین وسیله کیفیت و کارآئی فرآیند را بهینه می‌کند و مصرف لعاب را کاهش می‌دهد.

این روبات که برای Laufen تدارک دیده شده، مجهز به GDA80 است که یک اسپری‌گان فاقد سوزن از Sacmi با کارآئی بالا و تعمیر و نگهداری صفر می‌باشد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید