اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
HygienicDigitalGlazing# ، پاسخ SACMI-Gaiotto برای بخش چینی بهداشتی

SACMI در حال ارائه نسل بعدیِ سامانه‌های رُباتیک برای اِعمال لعاب بهداشتی است که به لطف کنترل تمام دیجیتالیِ فرآیند، کیفیت و راندمان اِعمال را تضمین می‌کند.

ضد عفونی کردنِ سطح یک نیاز به طور فزاینده ضروری در بازار چینی بهداشتی است و در ساخت و فروش محصولات باکیفیت بالا به یک الزام استاندارد تبدیل شده است.

SACMI با دیجیتالی کردنِ اِعمالِ لعاب بهداشتی، سرویس جدیدی را برای حداکثر کردنِ بهره‌وری و اثربخشیِ فرآیند به مشتریان جهانی خود عرضه می‌کند و در نتیجه ارزش افزوده به محصول می‌دهد.

لعاب ضد عفونی کننده شامل یک لایه مخصوص با ضخامت فقط چند دهم میلی‌متر است که پیش از پخت بر روی قطعه لعاب زده شده اِعمال می‌شود.

اطمینان از یکنواختی اِعمال بر روی قطعه و تکرارپذیریِ عملیات از شرایط اساسی برای پوشش محافظ واقعاً مؤثر می‌باشد. SACMI با راه‌اندازی آخرین کیت خود برای اِعمالِ رُباتی شده محصولات آنتی باکتریال بر روی قطعه لعاب خورده، همه عملیات دستی را از فرآیند اِعمال حذف می‌کند و به این وسیله حداکثر یکنواختی و تکرارپذیری را تضمین می‌نماید و همچنین مصرف مواد اولیه را بهینه می‌سازد.

سال‌های بسیاری است که SACMI راه حل‌هایی را تولید کرده است و در سرتاسر جهان به فروش می‌رساند که به طور خاص برای خودکارسازیِ اِعمال لعاب آنتی باکتریال طراحی شده‌اند؛ عملیاتی که کنترل دستیِ آن به دلیل لایه‌های بسیار نازک مورد نیاز دشوار است و اِعمال لعاب به صورت هموار را بسیار مشکل می‌سازد. در راه حل تازه ارائه شده، اِعمال لعاب ضد عفونی کننده از طریق کانال مستقل و متفاوتی از سامانه «کنترل جرم» قابل اطمینانِ SACMI برای کنترلِ نرخ جریان و مقدار لعاب پاشیده شده در طی فرآیند لعاب‌زنی رُباتی شده انجام می‌شود.

علاوه بر اطمینان از اِعمالِ یکنواخت محصول، این سامانه جدید امکان برنامه‌ریزی آفلاینِ پارامترها و مسیرهای پاشش رُبات را نیز فراهم می‌آورد؛ بنابراین باعث صرفه‌جویی در زمان و بهینه‌سازیِ مصرف مواد اولیه می‌شود (به طور معمول، لعاب‌های آنتی باکتریال هزینه واحد نسبتاً بالایی دارند).

از آن جا که این راه حل می‌تواند نیازهای مختلف بازار را به طور بی‌وقفه و بدون نیاز به تغییرات ساختاری در خطوط تأمین کند (این کیت به آسانی می‌تواند بر روی رُبات استاندارد SACMI-Gaiotto نصب گردد)، مزایای زیادی را برای مشتریان فراهم می‌آورد. ویژگی‌های متمایز این سامانه شامل سادگی، راندمان و سطح بالای خودکارسازی (اتوماسیون) هستند و به گونه‌ای طراحی شده است تا نتایجی را که می‌توان با استفاده از فرمولاسیون‌های ویژه لعاب آنتی باکتریالِ مورد استفاده توسط تولیدکنندگان مختلف به دست آورد، به حداکثر رساند.

با این طرح پیشنهادی، SACMI-Gaiotto جایگاه خود را به عنوان راهبر بازار بین‌المللی در زمینه فناوری لعاب‌زنیِ رُباتی شده تثبیت می‌کند. این [طرح] به سرعت به تقاضای بازار از لحاظ کیفیت و بهداشت، ایمنی و ضدعفونی کردنِ سطوح پاسخ داده است؛ این‌ها مواردی هستند که همواره مورد توجه اصلی در بخش چینی بهداشتی بوده‌اند اما اکنون با توجه به تحولات جدید در سبک زندگی و آگاهی اجتماعی، حتی مهم‌تر هم شده‌اند.

شبیه‌سازی‌های پیشرفته سه بُعدیِ این راه حل در هفته‌های اخیر توسط آزمایشگاه تحقیق و توسعه چینی بهداشتی SACMI توسعه داده شده است و تضمین بیشتری به مشتریان ارائه می‌دهد که می‌توانند همه مزایای نصب کیت جدید را بر خطوط تولید خودشان به تفصیل و پیشاپیش ارزیابی کنند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید