اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه گذاری Duravit در فناوری Sacmi در چین و مصر

به روزرسانی کارخانجات Duravi Chongqing با نصب تجهیزات ریخته‌گری تحت فشار برای ساخت WC های پیچیده و چهارمین ربات برای لعاب­‌کاری پیشرفته، انجام گرفت. خشک‌کن پنجم نیز در مصر شروع به کار کرد.

duravit logo 1رشد قابل توجه Duravit در چین، این شرکت چند ملیتی هورنبرگی را بر آن داشت تا برای نصب فناوری‌های جدید در کارخانۀ Chogqing سرمایه‌گذاری کند. این کارخانه که یکی از مدرن‌ترین و خودکارترین کارخانجات این کشور است، در همۀ بخش‌های تولیدی از آماده سازی بدنه‌ها گرفته تا کوره، خطوط لعاب‌کاری و LGV با تجهیزات Sacmi تجهیز شده است.

آخرین پروژۀ تجهیز شامل نصب تجهیزات پیچیدۀ ریخته‌گری تحت فشار (RoboCasting) برای WC های پیچیده و همچنین چهارمین ربات برای لعاب‌کاری خودکار (سیستم RobotGlaze همراه با ربات GA-OL متعلق به Gaiotto) است، که به سه ربات دیگری که از سال 2019 در خط تولید نصب شده بودند ملحق می‌شود. Duravit لعاب ضد باکتری که از ارزش‌های افزودۀ RobotGlaze است را هم به کار خواهد گرفت. لعاب‌های ضد باکتری محبوبیت زیادی در بازار حاضر دارند.

پس‌از استفاده از ریخته­‌گری تحت فشار برای تولید دستشویی و مخازن دستشویی، Duravit برای تولید WC های بسیار پیشرفته و بیده‌ها هم از این روش ریخته‌گری استفاد خواهد کرد. روشی که به این منظور به کار گرفته خواهد شد AVI نام دارد که یک دستگاه تک قالبۀ ریخته‌‎گری است که به انعطاف‌پذیری در تولید و قابلیت تغییر سریع قالب شناخته می‌شود. تجهیزات جدید شامل دو سلول AVI در کنار چهار قالب و دو مدل جدید هستند. تجهیز کارخانۀ Duravit چین در سال 2022 نیز ادامه پیدا خواهد کرد و در حال حاضر چهار سلول جدید AVI به کارخانه ارسال شده اند.

راه‌اندازی کورۀ پنجم در کارخانۀ مصر، سرمایه گذاری‌های مهم دیگری است که Duravit در سایر کارخانه‌های خود انجام داده است. میزان تولید در این کارخانه اخیرا از 2.5 میلیون قطعه بیشتر شده و تقریبا تمامی محصولات تولید شده به بازارهای خارج از کشور صادر شده اند. Duravit این بار هم مانند چهار کورۀ دیگری که در سال­‌های 2005، 2017و 2018 نصب شده بودند، فناوری Sacmi- Riedhammer  مدل 8 ماژوله SSK 440/198-8 که به سیستم آستر داخلی (صفحات نسوز کوردیت- مولیت) مجهز است را انتخاب کرد. این سیستم نیاز کمتری به نگهداری دارد و این موضوع زمان کل چرخۀ اول را پخت را به تنها 14 ساعت کاهش می‌دهد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید