اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری Duravit در فرانسه و چین

این شرکت چند ملیتی تولید ملزومات بهداشتی، برای افزایش ظرفیت تولید کارخانه خود در فرانسه و گسترش اتوماسیون کارخانه چین خود، Sacmi را برگزیده است.

همکاری مجدد Duravit و Sacmi به تقویت شراکت دیرینه این دو مجموعه منجر شده است. این شرکت آلمانی چندملیتی تولید ملزومات بهداشتی به عنوان بخشی از آخرین سرمایه گذاری‌هایی که با هدف گسترش تاسیسات خود در آلمان انجام داده، فناوری ریخته‌گری تحت فشار Sacmi RoboCasting را در کارخانه خود در Bischwiller, Alsac فرانسه به کار گرفته است.اکنون و پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز اخیر در کارخانجات هورنبرگ آلمان، Duravit دو دستگاه AVI را به عنوان فناوری هسته واحدهای ریخته‌گری نصب و راه‌اندازی کرده است. ویژگی مشخصه این دستگاه‌ها انطباق‌پذیری استثنائی و امکان اعمال سریع تغییرات است که با استفاده از کنترل خودکار و کنترل رباتیک تمامی قطعات قالب تسهیل شده است.

این سیستم قادر به مدیریت فرآیند تولید قطعات پیچیده WC با حداکثر کارایی و حذف اتلاف وقت و نیاز به عملیات دستی است. عملیات قالب‌گیری پس از ریخته‌گری و قرار دادن قطعات در پیش خشک‌کن، قبل از مرحله بعدی جابه‌جایی، به‌وسیله ربات انجام می‌شود. به‌کارگیری دستگاه AVI Concept حداکثر انطباق پذیری با تجهیزاتی که پیشتر نصب شده اند، مانند قالب‌های عرضه شده برای AVM و AVE را نیز تضمین می‌کند. آخرین نمونه این قالب‌ها در در سال 2009 در کارخانه فرانسه نصب شده بودند.

کارخانه مدرن و بسیار پیشرفته Duravit در Chongqing چین هم با خریداری یک دستگاه نقلیه LaserMove LGV از Sacmi ارتقا داده شده است. این دستگاه هفدهمین نمونه خریداری شده از زمان تاسیس این کارخانه در سال 2017 است.

تکنولوژی بسیار کارآمد LaserMove با کنترل تماما اتوماتیک جریان تولید ملزومات بهداشتی، از جابه‌جایی گرفته تا ردیابی، باعث ساده‌سازی فرآیند می‌شود. LGV ها با حذف جابه‌جایی دستی کیفیت محصولات را تضمین می‌کند و محصولات در حین تمامی مراحل از ریخته‌گری گرفته تا لعاب‌کاری و از حمل‌و­نقل تا ذخیره‌سازی به صورت کاملا اتوماتیک جا­به‌جا و ذخیره می‌شوند. LaserMove علاوه بر مزایای یاد شده، با اتخاذ سیاست ردیابی کلی تولید، امکان نظارت دائمی بر شاخص‌های عملکرد و بهینه‌سازی سفارش و مدیریت تدارکات را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید