اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری دومین سلول Sacmi Robot Glaze توسط Duravit هند

این شرکت چند ملیتی ملزومات بهداشتی در آخرین پروژه از پروژه‌های جهانی مشترک خود با Sacmi، اقدام به نصب دومین ربات لعاب‌کاری در مجموعه احمدآباد خود نمود.

Duravit چهار سال پس از نصب نخستین سلول Robot Glaze در کارخانه احمدآباد و مجهز شدن به فناوری رباتیک لعاب‌کاری Sacmi، با نصب دومین سلول سرمایه‌گذاری خود را کامل کرد.

راه‌کار جدید از 4 تسمه نقاله دوار که توسط ربات Sacmi Gaiotto GA 2000 به حرکت در می‌آیند تشکیل شده است. پیکربندی ساده و قابل اعتماد این دستگاه به بهبود سطح اتوماسیون در کارخانه چند ملیتی آلمانی واقع در احمدآباد منجر شده است.

استفاده از RobotGlaze علاوه بر ایجاد کیفیت عالی و تکرارپذیری اعمال لعاب که به لطف بهینه‌سازی فرآیند پاشش و سیستم‌های فیلتراسیونی که امکان بازیابی و ترمیم پاشش بیش از حد را ایجاد کرده اند، به تسهیل چرخه فرآیند تولید منتهی شده است.

سرمایه‌گذاری اخیر Duravit در این کارخانه تولیدی واقع در هند نقطه عطف جدیدی در همکاری‌های جهانی این مجموعه با Sacmi است که پیشتر نیز در تجهیز تمام کارخانه‌های اصلی این گروه آلمانی در اروپا، آسیا و شمال آفریقا با این مجموعه همکاری کرده بود.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید