اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تمرکز Ceramica Flaminia بر انتقال به Industry 4.0

این شرکت اخیرا اقدام به نصب دومین AVB برای تولید WCهای بدون لبه مدرن دیواری نموده است.

مجموعه Ceramica Flaminia که در سال 1955 تاسیس شده است، رهبر بلامنازع صنایع لوازم بهداشتی ایتالیا محسوب می‌شود. این شرکت به‌تازگی و در گامی مجدد برای تحقق اتوماسیون Industry 0.4 در همه مراحل تولید، اقدام به نصب یک دستگاه Sacmi AVB جدید کرده است. این دستگاه دومین دستگاه تحویل داده شده AVB به این مجموعه در سال 2022 است و تصمیم به انجام این سرمایه‌گذاری بر مبنای حسن شهرت، کیفیت و توانائی Sacmi در برآورده کردن پیچیده‌ترین الزامات تولید صورت گرفته است.

دستگاه AVB جدید مجهز به سیستمی برای جابه‌جایی آیتم‌های پیچیده هندسی و همچنین یک گیره جدید ­است که با بارگذاری اقلام خروجی سلول ریخته‌گری بر خودروهای جابه‌جایی، تعداد و پیچیدگی عملیات را کاهش می‌دهد. این دستگاه که برای تولید توالت‌های دیواری بدون لبه (Rimless Wall-hung) ساخته شده است امکان تجهیز به 4 قالب را دارد و تمامی عملیات آن (اعم از قالب‌گیری، انتقال به پیش خشک‌کن و بارگیری روی ماشین) به‌وسیله ربات انجام می‌شود.

با اجرای این پروژه سنگ‌بنای اولیه فرآیند اتوماسیون کامل حمل‌و­نقل پایین دست فرآیندهای تولید، بهبود راندمان ریخته‌گری و تکرارپذیری/ کیفیت عملیات در مجموعه Flaminia بنیان نهاده خواهند شد. کاهش جابه‌جایی دستی محصولات علاوه بر کاهش ضایعات باعث ایجاد محیط کار سالم‌تر و تمرکز بیشتر بر پایداری اجتماعی و زیست محیطی خواهد شد. راه‌اندازی دو دستگاه جدید این تولید­کننده ملزومات بهداشتی سرامیکی را قادر به تولید کارآمد و تکرار­پذیر طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات نموده و بهره‌وری را به تقریبا 400 قطعه در روز افزایش می‌دهد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید