اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
راه‌اندازیِ از راه دور واحد تهیه بدنه و پرس Zanobia Ceramics توسط Sacmi

سامانه‌های خودکارسازی (اتوماسیون) در واحد تهیه بدنه تولیدکننده کاشی سوریه از راه دور نصب و در زمان رکورد راه‌اندازی شدند

خط جدید و کامل تهیه بدنه در Zanobia Ceramics از راه دور و در زمان رکورد آزمایش و راه‌اندازی شده است؛ این شرکت یک تولیدکننده کاشی کف و دیواری در سوریه است که به مدت بیست سال در حال تولید کاشی برای بازارهای داخلی و صادراتی بوده است. Zanobia که در شهر عَدرا  – نه چندان دور از دمشق پایتخت – واقع شده است، خط کاملاً خودکار Sacmi را انتخاب کرد. تجهیزات را Euroelettra، یک شرکت عضو گروه Sacmi که متخصص در راه حل‌های خودکارسازی صنعتی است، تدارک دیده بود و شامل سامانه‌ها و نرم‌افزار برای انتقال و ذخیره‌سازی خودکار مواد اولیه از اسپری‌درایر تا سیلوها و از آن جا به واحد پرس بود.

پس از ارسال سفارش در ژانویه، قرنطینه به این معنی بود که کادر فنی قادر به سفر نیستند و بنابراین تجهیزات تا ماه آوریل و هنگامی که از راه دور و توسط تیم Sacmi-Euroelettra با کمک یک ارتباط و مخابره محلی متصل و آزمایش شد، در محل باقی ماندند. در طی تنها دو هفته، بیش از هزار اتصال سیم‌کشی انجام شد و یک سامانه پیچیده کنترل نرم‌افزار نصب گردید (این پیکربندی، سامانه پویای ذخیره مواد اولیه را در بر دارد که مستقیماً بخش پرس را تأمین می‌کند). هم مشتری و هم تیم Euroelettra از تکمیل موفقیت‌آمیز این چالش دشوار خوشنود شدند.

همان طور که مدیر فنی پروژه اشاره کرد، آن چه دستاوردهایی از این دست را ممکن می‌سازد، یکپارچه‌سازیِ مؤثر بین کار انسان‌ها و دستگاه‌ها است. وظیفه تأمین‌کنندگان فناوری مانند شرکت‌های عضو گروه Sacmi این است که به بازار نشان دهند این عملیات نه تنها فرصتی فراهم می‌کنند، بلکه به سرعت در حال تبدیل به یک رویکرد استاندارد هستند. افزون بر این، به لطف سطح بالای آموزش تیم‌های مختلف و وجود زیرساخت‌های فناورانه‌ای که اجازه می‌دهد هر دستگاه منفرد (و در نتیجه کل کارخانه) به شبکه جهانی متصل شود، می‌توانند در هر نقطه از جهان انجام شوند.

به دنبال آزمایش موفقیت‌آمیز خطوط تهیه بدنه در اواسط ماه مه، کار در کارخانه Zanobia با مرحله راه‌اندازی پرس ادامه یافت و در طول تابستان به پایان رسید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید