اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
استفاده از فناوری +Continua ساخت Sacmi در کارخانه جدید Viglacera

این خط تولید که به‌­وسیلۀ خشک­ کن‌­ها، کوره و یک سیستم انتقال LGV تکمیل شده‌­است، بخش اصلی کارخانۀ تولیدی جدیدی که در حومۀ شهر Ho Chi Minch قرار دارد را تشکیل خواهد داد.

Viglacera logo400Viglacera با تکیه بر تجربۀ چهل‌­و­هفت ساله و برای تقویت نقش خود به­‌عنوان یک بازیگر کلیدی در صنعت سرامیک ویتنام، فناوری +Continua محصول Sacmi را انتخاب کرد. این خط تولید در سال 2022 و به عنوان بخشی از پروژۀ بلند پروازانه‌ی توسعۀ سایتی که در منطقۀ صنعتی شهر Ho Chi Mi واقع شده‌­است، تحویل و نصب خواهد ­شد. این سایت یکی از هشت مرکز تولید کاشی Viglacera در کشور است.

این کارخانه با جدیدترین تکنولوژی شکل­‌دهی و تزئینات Sacmi، از APB و تغذیه پودر APC 2000 (روش­‌های کاملی که امکان ساخت طیف وسیعی از محصولات از جمله اسلب­‌هایی با بدنه‌­های تماما رگه‌­دار را ایجاد می­‌کنند) گرفته تا کمپکتور PCR 2000 ساخت Sacmi که پرفروش‌­ترین محصول این شرکت برای تولید کاشی‌­ها و اسلب­‌هایی با اندازه‌­ها و ضخامت‌­های مختلف است، تجهیز خواهد ­شد.

سیستم‌­های کنترلی به‌­روز و پیشرفته‌­ای مانند MDX وظیفۀ پایش یکنواختی تراکم و یکنواختی ضخامت‌ها را برعهده­ دارند و روش­‌های یک‌پارچۀ چاپ دیجیتال درخط، در هر دو حالت خشک (DDD, Digital Dry Decoration) و تر، به همراه DHD-D 1808-5 که با پنج ستون رنگ برای پاشش جوهر و افکت‌­ها تجهیز شده­‌اند. در خط لعاب کلیۀ راه‌­ حل‌­های مربوط به سطح و دکوراسیون در همراهی با رویکرد Sacmi Deep Digital به خوبی با یک‌دیگر ادغام شده­‌اند.

Nguyễn Anh Tuấn, مدیرعامل Viglacera می‌­گوید: “با به‌­کارگیری +Continua قادر به تولید طیف وسیعی از اسلب‌­ها و کاشی‌­های سرامیکی به‌روز خواهیم بود که علاوه بر استفاده در کف و دیوارها می‌‍­توانند کاربردهای هیجان‌­انگیز جدیدی در زمینۀ مبلمان و لوازم جانبی آشپزخانه در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشند”.

در این کارخانۀ جدید Sacmi دستگاه‌­های خشک­‌کن و پخت راندمان بالا مانند خشک­‌کن پنج ردیفۀ 39.2 متری و خشک‌­کن پیش کوره 18.9 متری و کورۀ جدید 252 متری که به سیستم­‌های بازیابی حرارتی نسل جدید مجهز است را به کار خواهد گرفت.

مشتری از وسایل‌­ نقلیۀ هدایت‌­ شوندۀ لیزری Sacmi (LGVs) هم برای به حداکثر رساندن اتوماسیون و کارایی کارخانه استفاده کرده­‌است.

Viglacera int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید