اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Tesany برای طرح جدید تهیه بدنه خود Sacmi را انتخاب کرد

Ceramica Tesany که بخشی از گروه اسپانیایی STN است، قرارداد تأمین ماشین‌آلات اصلی برای طرح جدید آسیاب و اسپری‌درایر خود در مونکوفار (کَستِلیون) (Moncófar, Castellón) را به Sacmi اعطا کرده است.

Ceramica Tesany یک شرکت متعلق به گروه اسپانیایی STN، تدارک ماشین‌آلات اصلی برای طرح جدید اسپری‌درایر خود را به شرکت Sacmi واگذار کرده است که این طرح کاملاً به [واحد] تهیه بدنه‌ای اختصاص داده شده که قرار است در کنار سایت تولیدی کنونیِ Tesany در مونکوفار (کَستِلیون) ساخته شود.

با یک سرمایه‌گذاری که در چهار مرحله برنامه‌ریزی شده، قرار است Tesany به یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین تأسیسات تهیه بدنه سرامیک در جهان تبدیل شود.

نخستین گام در این پروژه حول تدارک دو آسیاب پیمانه‌ای (مدولار) مداوم MMC 180 و یک اسپری‌درایر ATM 250 متمرکز است که به چهار آسیاب Sacmi و دو اسپری‌درایر که از قبل در کارخانه آزولْمِد (Azulmed) در حال کار هستند و بخشی از گروه STN نیز می‌باشد، می‌پیوندند.

با این قرارداد جدید تأمین، Sacmi مجدداً نقش خود را به عنوان یک شریک اصلی فناوری برای ناحیه سرامیکی Castellón تأیید می‌کند؛ جایی که Sacmi Iberica به عنوان نقطه مرجع گروه برای پشتیبانی مشتری در سراسر اسپانیا عمل می‌نماید.

 

SACMI TESANY int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید