اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
از Tecna Next رونمائی می‌شود

Tecna Next که از 26 اکتبر 2020 آغاز می‌شود، نقطه دیدار بین‌المللی برای متخصصانی است که در بخش پوشش های سطحی کار می‌کنند.

در حالی که در انتظار Tecnargilla 2021 هستیم که قرار است از 27 سپتامبر تا 1 اکتبر سال آینده برگزار شود، Tecna Next به عنوان ویترینِ فرآیند و نوآوری محصول و یک پلت‌فرم آنلاین که برای ارتقاء آگاهی از تعالی فناورانه‌ای و کشف روندهای جدید طراحی شده است، در حال رونمائی است.

وب سایت tecnanext.com یک شبکه اجتماعی انحصاری و خاص این بخش با ثبت نام رایگان برای خریداران و نمایه‌های با پرداخت هزینه برای شرکت‌های غرفه‌دار خواهد بود. Tecna Next به شرکت‌ها فضاهای هماهنگ شده خودشان را ارائه خواهد داد که در آن می‌توانند متن‌ها، ویدئوها، ارائه‌ها و بخش‌های زنده را به اشتراک بگذارند و با ایجاد یک نمایه شرکت تعاملی که قابلیت برقراری ارتباط با کاربران را از طریق گروه‌ها، چت‌ها، فرم‌ها و رویدادها دارد، رویدادهای مهم را اعلام کنند.

بازدید کنندگان می‌توانند با استفاده از یک موتور جستجو، نمایه‌های شرکت مورد علاقه خود را پیدا و محتوای آن‌ها را دنبال نمایند. همچنین کاربران می‌توانند با اظهار نظر، شرکت در رویدادها، ارسال پیام‌های خصوصی، پیوستن به گروه‌های فقط دعوت (invitation-only) و غیره تعامل داشته باشند.

در نتیجه، رویداد بین‌المللیِ برجسته این بخش به یک بستر تعاملی تبدیل شده است که قادر به گسترش فرصت‌های تجاری و بحث و تبادل نظر بین متخصصان در زمینه نوآوری، فناوری و بازار است.

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) رئیس Acimac می‌گوید: «ما قاطعانه بر این باوریم که این پلت‌فرم، شکلی نوآورانه، جامع و پویا از تبلیغ و گفتگو با مشتریان جهانی ما را برای شرکت‌های ما فراهم خواهد کرد. همه ما مشتاقانه منتظر بازگشت به ریمینی در سال آینده هستیم.»

لورِنزو کانیونی (Lorenzo Cagnoni) رئیس IEG می‌گوید: «Tecna Next برای برآورده ساختنِ نیازهای شرکت‌ها در این دوره زمانی منحصر به فرد در تاریخ طراحی شده است و امکان همه انواع تعاملات مجازی بین شرکت‌ها و بازدید کنندگان را فراهم می‌کند و به عنوان یک مکان راهبردی عمل به کار گرفته می‌شود که در آن بازیگران صنعتی می‌توانند از طریق اشکال جدید ارتباطات، روابط تجاری را بنا کنند.»

tecna next int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید