اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
SUPERA® HP: فناوری پیشرفته در خدمت زیبایی

 انعطاف‌پذیری بسیار زیاد در سایز، ضخامت‌های کم و بالا، عیوب و ضایعات صفر و بهره‌وری بهینه.

logo siti maggioSUPERA® در حال تحول است. با توسعه ورژن جدید SUPERA® HP، نقاط قوت منحصر به فرد خطِ پرس‌کاریِ تسمه‌ای یکپارچه شرکت Siti B&T برای اسلب‌های بزرگ بیش از پیش بهبود یافته است. ویژگی‌های اصلی شامل انعطاف‌پذیری بیش‌تر در سایز، ضخامت‌های کم یا زیاد، عیوب و ضایعات صفر به لطف نوآوری‌های ثبت شده و استفاده از دستگاه عاری از تنش؛ و بهره‌وری بهینه به دلیل استفاده از بدنه‌هایی مشابه بدنه‌های کاشی پرسلانی لعاب‌دار متداول است.

SUPERA® HP یک خط کامل است که همه مراحل را در فرآیند تولید، از آماده‌سازی تا انتهای خط پوشش می‌دهد. این یک سامانه انقلابی است که در عین حال که حجم بالای تولید و حداکثر انعطاف‌پذیری را حفظ می‌نماید، سایزهای متداول را بدون نیاز به قالب تولید می‌کند. چهار مدل برای تولید کاشی‌های پرسلانی در سایزهای مختلف از mm 2400×1200 تا mm 3200×1600 توسعه داده شده‌اند. همچنین این فناوری جدید پتانسیل زیبایی‌شناسی منحصر به فردی را در ضخامت‌های از 3 تا mm 30 ارائه می‌دهد و امکان تغییر دادنِ بسیار سریع ضخامت و سایز را فراهم می‌سازد.

برش پیش از خشک کردن

اما جنبه واقعاً انقلابی این فناوری، فرآیند برش کاملاً خودکار است که بر روی خط و پیش از خشک کردن انجام می‌شود که انعطاف‌پذیری بیش‌تری را میسر می‌سازد و امکان برآوردنِ هر درخواستی را فراهم می‌آورد. برش پیش از خشک کردن به صورت طولی و مداوم با استفاده از دیسک‌های Diatex انجام می‌شود و در عین حال که سامانه تغییر خودکار شبکه، بهره‌وری بالایی را تضمین می‌کند، اجازه می‌دهد تا تنوع گسترده‌ای از سایزها از یک کاشی بزرگ یا اسلب تکی تولید شود. همچنین در کنار انعطاف‌پذیری سایز، این فناوری به‌روزرسانی شده، موجودی کالا را کاهش می‌دهد، استفاده از قالب‌ها را حذف می‌کند و مقادیر کم‌تری از ضایعات تولید می‌نماید.

Smart Factory (کارخانه هوشمندی) از سامانه‌های بهم پیوسته

همچنین SUPERA® HP از رویکرد کارخانه هوشمند با هدف ترکیب بهره‌وری تولید با صرفه‌جویی در مصرف انرژی از طریق استفاده از سامانه‌های کاملاً به هم پیوسته بهره می‌برد و به سرپرست دستگاه bt-TUTOR مجهز است که راه حلی از Siti B&T است که امکان پایش، جمع‌آوری داده‌ها و کنترل دستگاه را فراهم می‌کند و با برنامه‌ریزی تولید و تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و پیشگویانه تعامل دارد. همچنین سازگار با ابری (cloud compatible) است و مجهز به پشتیبانی دستگاه تلفن همراه و رابط کاربری کاربرپسند می‌باشد.

راه حل‌های ثبت شده

به لطف سرمایه‌گذاری‌های مداوم تحقیق و توسعه Siti B&T، SUPERA® HP در برگیرنده تعدادی از فناوری‌های برجسته و ثبت شده است:

STS® ساختار و ضخامت برای اسلب‌ها (Structure & Thickness for Slabs, STS®): این راه حل امکان بیشینه کنترلِ یکنواختیِ سطح را فراهم می‌کند و در همان حال خطر تنش‌ها را در داخل اسلب سرامیکی کاهش می‌دهد و یکنواختی ضخامت بر روی کل سطح و پرسکاری توزیع شده به طور یکنواخت را تضمین می‌کند؛ سامانه پرسکاری اولیه با سیلندرهای همگام (سینکرون) شده نیز تخت بودنِ کامل و کیفیت بالای محصول را تضمین می‌نماید

Start & Stop® انرژی در صورت نیاز: واحد برق هیدرولیک، توقفات دستگاه را حذف می‌کند، حداکثر بهره‌وری و مصرف پایین انرژی به ازای هر متر مربع را تضمین می‌کند و استفاده از سامانه‌های خنک کننده روغن را به حداقل می‌رساند.

صفحات متحرک: یک سامانه شکل‌دهی ثبت شده برای تحت کنترل داشتن مواد اولیه و به حداقل رساندن ضایعات؛ انعطاف‌پذیری بالا از لحاظ بدنه‌های سرامیکی که امکان استفاده از مواد اولیه با منبع محلی را فراهم می‌آورد.

تزئین در کل ضخامت

همچنین SUPERA® HP جدید، پتانسیل برای تزئین کل بدنه و بافت‌های سطحی سه بُعدی را گسترش داده است. تلاش‌های پژوهشی مداوم منجر به راه حل‌های ثبت شده برای اعمال طرح در کل ضخامت شده است که برای ایجاد سطوح کاملا طبیعی با هویت متمایز طراحی شده‌اند. این محصول به طور مؤثر با استفاده از افکت‌های سه بُعدی و تمام بدنه دوباره ابداع شده است و پس از سال‌ها تحقیق در مورد محصول نهایی، این فناوری جدید قادر است زیبایی و کیفیت زیبایی‌شناسی خود را بیش از پیش بهبود بخشد.

SUPERA® HP قادر است رِلیف‌های برجسته با وضوح بی‌نظیر تا حداکثر عمق mm 4 را بر روی اسلب‌های با ضخامت بالا ایجاد نماید. این پتانسیل تزئینی تازه، با افکت‌های تمام بدنه و چاپ با کیفیت بالا ترکیب شده است.

دانش فنیِ یک شریک فناوری

به لطف دانش و تخصص ویژه خود، Siti B&T شریک فناوری ایده‌آل برای همه مراحل در فرآیند تولید از مراحل اولیه به بعد است. خدمات ارائه شده شامل بررسی دقیق و کامل مواد اولیه، فرمولاسیون بدنه، بهینه‌سازی مخلوط لعاب و تست صنعتی با تولید نمونه‌های محصول نهایی است. گروه Siti B&T همه مهارت‌ها و دانش مورد نیاز را برای یکپارچه کردنِ کاملِ مراحل مختلف فرایند تولید سرامیک دارد.

این گروه، راه حل‌های کامل و یکپارچه‌ای را ارائه می‌دهد که کل زنجیره ارزش و همچنین فناوری اختصاصی برای مزیت‌های رقابتی تضمین شده را در بر می‌گیرد. این گروه از شرکت‌های متخصصی تشکیل شده است که قادر به ارائه راه حل‌های پیشرفته برای هر مرحله از مراحل تولید هستند: SITI (خطوط کامل برای کاشی‌ها)، Projecta Engineering (تزئین تمام دیجیتال)، Digital Design (خلاقیت و طراحی)، Ancora (دستگاه‌های پرداخت کننده کامل) و Diatex (ابزار الماسی). همچنین این گروه به خاطر تعهد خستگی ناپذیر خود به R&D سرآمد است و تقریباً 5/3 درصد از درآمد سالانه خود را برای عرضه محصولات سفارشی و حفظ استانداردهای بالای نوآوری سرمایه‌گذاری می‌کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید