اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تولیدکنندگان رنگ و لعاب اسپانیایی زنگ هشدار را به خاطر کاهش شدید تقاضا به صدا در می‌آورند

در ماه آوریل سفارشات تقریباً نصف شدند. ANFFECC خواستار اقدامات فوریِِ اقتصادی برای تضمین نقدینگی برای کسب و کارها است.

LOGO ANFFECC intاکثر تولیدکنندگان رنگ و لعاب سرامیکی اسپانیا، پس از توقف تولید اجباریِ تقریباً دو هفته‌ای در آغاز ماه آوریل، تولید را از سر گرفتند، اما اکنون مجبور هستند تا با تأثیر جانبیِ این همه‌گیری بر تقاضا و بر کسب و کار خودشان کنار بیایند.

طبق تخمینهای انجمن تجارت ملی ANFFECC، سفارشات در ماه آوریل تقریباً به نصف (بین 48 تا 50 درصد) کاهش یافته‌اند و حتی شاهد کاهش‌های بزرگ‌تری در بازار داخلی بودند.

مانوئِل بِرِوا (Manuel Breva) دبیر کل ANFFECC می‌گوید: «در اسپانیا، توقفِ اجباریِ فعالیت‌های تولیدی تا 11 آوریل ترمز فوری بر تقاضای داخلی کشید و بر اساس هشدار مشتریان ما که تولیدکننده کاشیِ هستند، بهبود این وضعیت بسیار آهسته خواهد بود

در مورد صادرات که 70 درصد از گردش مالی سالانه بخش لعاب و رنگ را تشکیل می‌دهد، وضعیت با توجه به بازارهای هدف و اقدامات انجام شده در هر کشور برای کنترلِ همه‌گیری متفاوت است.

بِرِوا ادامه داد: «سفارشات در بعضی از کشورها مانند آلمان، روسیه، لهستان و پرتغال متوقف شده‌اند، اما در برخی دیگر تقاضا کاهش یافته است؛ به ویژه در کشورهایی مانند ایتالیا، هند، مراکش و الجزایر که بیش‌ترین سهم از صادرات ما را به خود اختصاص داده‌اند و مجبور شده‌اند تا به دلیل بحران سلامتی، تولید سرامیک خودشان را متوقف کنند یا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش دهند.»

با توجه به وضعیت نگران کننده در بخش [سرامیک]، انجمن تولیدکنندگان فریت، لعاب و رنگ سرامیکی اسپانیا بار دیگر به نیاز فوری برای اقدامات عمومیِ بیشتر جهت کاستن از بحران اقتصادی اشاره می‌کند. آن‌ها خواستار اقدام قاطع مانند کاهش بار مالیاتی و تسهیل دسترسی به اعتبار به منظور تقویت نقدینگی تجاری و اشتغال هستند.

عامل تعیین کننده دیگر، اجرای سریع قطع‌نامه‌های تصویب شده توسط گروه اروپا (Eurogroup) به منظور تأمین نقدینگی برای بدترین اقتصادهای اروپایی خواهد بود؛ به این امید که کسب و کارها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون موانع اداری و بروکراتیک که اغلب دسترسی [به اعتبارات] را بسیار پیچیده می‌کنند، اعتبارات اتحادیه اروپا را که توسط دولت اسپانیا درخواست شده‌اند، دریافت نمایند.

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید