اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi برای تاسیسات Laminam در Borgo Val di Taro کورۀ دوکاناله تامین می‌کند

Laminam کورۀ دو کانالۀ Sacmi FBN را به عنوان بخشی از پروژۀ توسعۀ تاسیسات تولید BorgoVal di Taro که در ماه نوامبر افتتاح شد، نصب کرده­‌است.

Laminam برای توسعۀ سایت تولید Borgo Val di Taro (پارما) که در ماه نوامبر افتتاح شد یک کورۀ رولری دوکانالۀ Sacmi FBN که اختصاصا برای پخت سطوح بزرگ و بسیار بزرگ طراحی شده‌‎است را نصب کرد. این کوره با داشتن طول 170.1 متر و عرض ورودی 2350 میلیمتر قادر به پخت اسلب‌­هایی با حداکثر عرض 1800 میلیمتر (1840×3260mm ،1230×3260mm و 1030×3040mm) است.

بنا به توضیحات Giuseppe Miselli مدیر فروش کاشی­‌های Sacmi در ایتالیا: “این راه‌­ حل‌­ها برای مدیریت بهینۀ محصولاتی با ضخامت­‌های مختلف و انواع تزئینات و طیفی از محصولات با ارزش افزودۀ بالا طراحی و سفارشی‌­سازی شده‌­اند”. “همچنین اقدامات مشترک زیادی با Laminam برای دستیابی به پایداری از طریق بازیابی انرژی و سیستم­‌های فیلتراسیون انجام‌ ­شده‌­است”.

این کورۀ دو کاناله که با یک منطقۀ پیش‌­گرمایش بزرگ که دارای جریان‌­های هوای متعدد است ادغام شده یک راه­‌ حل سفارشی است که مدیریت بهینۀ رطوبت باقی‌ماندۀ بالای مواد(آب، چسب، لعاب) موجود در دکوراسیون را تضمین می‌­کند. این کورۀ دوکانالۀ ارائه‌­شده به Laminam همچنین دارای راه‌­ حل‌­های مدوله‌­شدۀ جدید هوا-گاز بوده که نقش یک بافر دینامیکی بین مناطق پخت و خنک­‌کننده را داشته و می­تواند هم برای گرمایش و هم سرمایش و کسب اطمینان از کنترل شدن بهینۀ تنش مورد استفاده قرار بگیرد. طراحی دقیق سیستم رولرها نیز امکان جابه­‌جایی محصولات بسیار نازک را فراهم آورده‌­است.

این کوره همچنین دارای مشعل‌­های پرسرعت نسل جدید Sacmi NNG050 است که کیفیت محصول را بهبود داده و باعث کاهش مصرف می‌­شوند. تمرکز Sacmi بر پایایی، از سیستم‌­های بازیابی هوای گرم مشعل‌­ها و هوای گرم موجود در ناودان خنک­‌کننده برای تامین­ حرارت خشک­‌کن هفت طبقه‌­ای (که آن هم توسط Sacmiعرضه‌­ شده)­، مشخص می‌­شود.

خشک­‌کن و کوره هردو مجهز به فن­‌هایی با کنترل اینورتر جهت کنترل مصرف بهینه هستند.

این شرکت همچنین از طریق بخش‌­های فیلتراسیون، انرژی و محیط‌‌ ­زیست خود، سیستمی از نوع فیلتر آستینی را برای تصفیۀ بخارات کوره ارائه کرده است که با سیستم انتقال ­دهنده و تقسیم ­کننده تکمیل شده­‌است.

laminam sacmi int2

نام افراد حاضر در تصویر از سمت چپ: Michele Perozzi (مدیر­فنی Laminam)، Paolo Mongardi (رئیس Sacmilmola) و Giuseppe Miselli( مدیر­فروش Sacmi Tiles در ایتالیا)

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید