اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ادامه سرمایه گذاری Novaref در اتوماسیون Industry 4.0

Novaref که قصد معرفی رولر جدید خود، NOVA HD، در نمایشگاه Tecna 2022 را دارد، از هم اکنون سرمایه گذاری‌های جدید در سال 2023 را برنامه‌ریزی کرده و در حال اتوماسیون قسمت‌های تولیدی خود است.

این شرکت متخصص در زمینه تولید رولر­های نسوز در صنعت سرامیک که در سال 1980 در ورونا تاسیس شد، مدت زیادی است که سرمایه‌گذاری پیوسته برای پیشرفت تجهیزات، خصوصا در زمینه Industry 4.0 را در مرکز برنامه‌های توسعه خود قرار داده است.

نصب یک کوره جدید برای پخت رولر­های بسیار بلند در سال 2019، سهم جدیدی از بازار را برای این مجموعه به ارمغان آورد و همچنین به کاهش ضایعات تولید، افزایش کیفیت محصول و صرفه‌جویی قابل توجه در بخش انرژی منتهی شد.

اتوماسیون عملیات بارگیری و تخلیه کوره مطابق با معیارهای Industry 4.0 باعث امکان پذیر شدن تولید رولر­هایی با وزن قابل توجه، قطر تا 80 میلیمتر و طول تا 6 متر شده­ و همچنین زمان تولید را بهینه‌سازی کرده­ است. در این فرایند رولر­ها با استفاده از یک سیستم رباتیک از خشک‌کن خارج شده و سپس در کوره بارگیری می‌شوند. این رولر­ها در ادامه و پس از فرایند پخت در وسایل نقلیه اختصاصی عازم بخش بازرسی و تمام‌کاری می‌شوند.

Novaref در تلاش برای دستیابی به استانداردهای Industry 4.0، اقدام به سرمایه‌گذاری برای اتوماسیون کامل بخش اکستروژن خود نیز کرده است. سامان­دهی عملیات در سه شیفت کاری، به سیستم‌های جدید امکان اکسترود مداوم رولر­ها را می‌دهد و افزایش قابل توجه بهره‌وری و کیفیت را تضمین می‌کند.

رباتیک شدن فرایند تغذیه ماشین خشک‌کن هم به پیشرفت قابل توجه کارآیی، سرعت و مدیریت بارگیری در طول تولید منتهی شده است. پیش بینی شده تا در سال 2023 سرمایه گذاری‌های بیشتری برای اتوماسیون سایر بخش‌های تولید انجام شود و در نتیجه قابلیت رقابت‌پذیری این مجموعه، که هم اکنون نیز جایگاه تثبیت شده‌ای در بازار دارد، افزایش پیدا کند.

Novaref در گروه VetrerieRiunite که رهبر بازار جهانی تولید شیشه­ درب لوازم خانگی و دارای گردش مالی بیش از 100 میلیون یورو در سال است، یک تیم تخصصی 70 نفره را در کارخانه خود در استان ورونا استخدام می‌کند. این کارخانه ظرفیت تولید 500.000 رولر در سال را دارد.

Novaref، رولر­های جدید Nova HD خود را در سالن D3 استند 191، نمایشگاه Tecna 2022 به نمایش خواهد گذاشت. این رولر­ها دوام فنی بالایی دارند که باعث کاهش نیاز به عملیات تعمیر و نگهداری و درنتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.novaref ROBOT2 1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید