اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افتتاح خط جدید کاشی و اسلب اندازه بزرگ NG Kutahya

این خط جدید که توسط Sacmi در زمان بسیار کوتاهی راه‌اندازی شده است مجهز به خط جدید PCR 2180 Continua+، DHD و دستگاه اعمال تزئینات DDG، یک کوره Maestro، خط تمامکاری BMR و دستگاه مرتب‌سازی EKO است.

NG Kutahya که یکی از تولیدکنندگان با سابقه چند دهه فعالیت صنعتی در زمینه کاشی و سرامیک ترکیه است، جدیدا کارخانه تولیدی جدیدی را در شهر Kutahya و در منطقه‌ای به همین نام در مرکز شبه جزیره آناتولی راه‌اندازی کرده است. این خط که به تولید اسلب‌های پرسلانی لعابدار اختصاص دارد در کمتر از 3 ماه توسط Sacmi طراحی و ساخته و در 28 فوریه سال جاری افتتاح شد. سرمایه‌گذاری اخیر گامی رو به جلو برای این گروه سرامیکی به مدیریت Erkan Gural به شمار می‌آید و بخشی از یک پروژه تجاری با هدف ایجاد یک گروه صنعتی بزرگ به عنوان یکی از نقش‌آفرینان پیشرو در صنعت سرامیک ترکیه است. این مجموعه با داشتن ظرفیت تولید بیش از 54 میلیون مترمربع کاشی و اسلب در سال در نظر دارد تا محصولات با کیفیتی برای صادرات به بازارهای اروپا و آمریکا تولید کند.

در افتتاحیه این کارخانه نخست وزیر ترکیه، رجب طیب اردوغان، نیز حضور داشت و بر ارزش استثنائی سرمایه‌گذاری در فناوری‌های ایتالیائی و افزایش ظرفیت برای تقویت صادرات کاشی و افزایش اشتغال تاکید کرد.

کارخانه

ظرفیت تولید سالانه خط جدید که در پایان فوریه امسال به بهره‌برداری کامل رسید 4.5 میلیون مترمربع کاشی و اسلب است. در راه‌اندازی این کارخانه فناوری‌های پیشرفته Sacmi برای تمامی بخش‌ها از شکل‌گیری تا مرتب‌سازی محصول نهایی به کار برده شده اند. +Continua مدل PCR 2180 یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های این خط است و به دلیل بهره‌ورری بسیار بالا در تولید کاشی و اسلب‌های بزرگ یک راه‌حل ایده‌آل محسوب می‌شود.

در ادامه خط، یک دستگاه خشک‌کن 7 لایه E7P 285 مجهز به سیستم‌های پیشرفته برای حفظ دمای بهینه اسلب و همچنین یک خط لعاب مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های دکوراسیون دیجیتال Sacmi (پرینترهای DHD، DDG) برای ایجاد افکت‌های بصری با بافت و هماهنگی بی‌نظیر قرار دارند.

Sacmi با ارائه راه‌حل‌های مناسب برای جابه‌جایی و ذخیره‌سازی و همچنین کوره 200 متری FMA 295 Maestro امکان سفارشی‌سازی تمام پارامترهای پخت (هوا/گاز و …) و بهینه‌سازی مصرف سوخت را فراهم آورده است.

بخش تولید مجهز به یک خط فوق مدرن BMR شامل یک ماشین مربع‌سازی، یک دستگاه پولیش و یک واحد Supershine برای اطمینان از زیبائی محصولات نهائی است. این مجموعه خط هیبریدی فوق مدرن EKO SORT Dinamica – EKO WRAP را برای خطوط مرتب سازی خود انتخاب کرد.

تمامی فرآیندها در کارخانه جدید به لطف ادغام با نرم­افزار H.E.R.E خودکار هستند و در نتیجه جریان تولید بهینه‌سازی شده و نیاز به نیروی انسانی به شدت کاهش پیدا کرده است.

راه‌اندازی خط جدید تولید اسلب NG Kutahya اهمیت زیادی برای Sacmi دارد. این مجموعه پروژه‌های زیادی را در بازار استراتژیک و رو به رشد ترکیه تکمیل کرده و در حال حاضر مشغول اجرای چند پروژه دیگر از جمله فروش چندین خط +Continua است.

NG Kütahya قصد دارد طرح جدید تعمیر و نگهداری Sacmi Smart Service را برای چهار دستگاه پرس PH 8200 که که چندین سال است در تاسیسات NG Kütahya Seramik مشغول به فعالیت هستند را به کار برد. طرح جدید شامل چهار سال پشتیبانی تضمینی، کیت قطعات یدکی پیشگیرانه و تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی شده توسط تکنسین‌های Sacmi است و پیش از سرمایه‌گذاری روی پروژه جدید روی دستگاه‌های پرس آزمایش خواهد شد.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید