اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Neolith ظرفیت تولید خود را با به‌کارگیری کوره جدید Sacmi FMA Maestro دو برابر خواهد کرد

با نصب یک کوره جدید از محصولات Sacmi FMA Maestro درNeolith، ظرفیت تولید اسلب‌های 1600×3200 سانتیمتری این مجموعه دو برابر شده و پروژه توسعه‌ای که در سال 2021 آغاز شده، تکمیل می‌شود.

Neolith که یکی از تولیدکنندگان پیشرو سطوح بزرگ سنگی زینتر شده در سرتاسر جهان است، پروژه صنعتی‌ای را که از یک سال پیش درباره آن صحبت می‌کرد، تکمیل و با این کار ظرفیت تولید پرطرفدارترین سایز محصولات خود را که در بیش از 100 کشور جهان فروخته می‌شود دو برابر کرد. این مجموعه سرامیک اسپانیایی برای دستیابی به اهداف خود کوره جدید FMA Maestro محصول Sacmi را نصب و راه‌اندازی کرده‌است. در گذشته نیز Sacmi به عنوان شریک قدیمی تکنولوژی، آسیاب‌های مدولار و خشک‌کن‌های پاششی جهت بخش آماده‌سازی بدنه را به این شرکت عرضه کرده بود. کوره جدید که به عنوان بخشی از تمرکز شرکت بر رشد پایدار و تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالا انتخاب شده است از راه‌کارهای کنترلی پیشرفته‌ای بهره می‌برد که امکان مدیریت دقیق تمام مراحل به ویژه فاز کلیدی خنک‌کردن را فراهم می‌آورد.

مدیرعامل گروه Neolith ،José Luis Ramón، بر این اعتقاد است که داشتن بهترین فناوری موجود ضروری است، زیرا تامین نیازهای معماران، طراحان و مصرف‌کنندگان نهایی را تضمین می‌کند. بنابراین اتخاذ فناوری‌های روز همواره یکی از اولویت‌های ما بوده است، با این کار امکان بهینه‌سازی مصرف انرژی، پایداری و ثبات شرکت فراهم می‌شود. کوره Sacmi بهترین راه‌کار برای نیازهای فعلی ما است.

کوره جدید FMA 235 با 228.9 متر طول علاوه بر اینکه تمام مزایای سری Maestro را دارد (درصد بالاتر محصولات درجه یک، مقدار مصرف کمتر و بازمانده‌های پخت نشده کمتر) مجهز به نسل جدید مشعل‌های کارآمدتر نیز است. این کوره اختصاصا برای کنترل پخت اسلب‌های بزرگ و اطمینان از مدیریت بهینه تنش‌های مکانیکی که در انتهای فرآیند پخت بسیار متداول هستند، طراحی شده است.

برای توزیع یکنواخت گرما در کل سطح و مقطع اسلب و همچنین اطمینان از مسطح بودن بی‌عیب و نقص محصولات، Maestro دارای یک خنک‌کننده سریع-آهسته دوتایی و همچنین مشعل‌هایی برای مرکز و دیواره کوره است که در زیر صفحات غلتکی و دمنده‌های سرامیکی قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، کنترل‌های اختصاصی (مانند دریچه‌ها و دمنده‌های خودکار) امکان تنظیم دستورالعمل‌های ویژه برای دستیابی به حداکثر انطباق‌پذیری و تکرارپذیری و اطمینان از نشان دادن عکس‌العمل سریع به تغییرات شرایط عملیات را فراهم آورده است.

کوره FMA دارای یک سیستم هوا-گاز مدوله شده نیز است که امکان تنطیم مستقل نسبت هوا به گاز را برای کاربر ایجاد می‌کند. کنترل دما از طریق تنظیم همزمان نرخ جریان هوا و گاز و تنظیم نسبت این دو به صورت مکانیکی انجام می‌شود. این یعنی نه تنها در زمان تغییر دمای تنظیم شده بلکه هنگام تغییر شرایط بارگذاری نیز نسبت احتراق هوا به گاز برای هر گروه از مشعل‌ها ثابت باقی می‌ماند. این امر باعث افزایش انطباق‌پذیری و کارایی دستگاه می‌شود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید