اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نصب یک دستگاه اسپری درایر جدید SITI B&T در Laminam

گروه SITI B&T  با تکنولوژی مربوط به تهیۀ مواد خام خود در توسعۀ کارخانۀ Laminam در Borgo Val Di Taro در پارما مشارکت داشته است

siti bt logo476 1Laminam که یک تولید­کنندۀ اصلی و پیشرو جهانی در حوزۀ سطوح سرامیکی بزرگ است، برای توسعۀ کارخانۀ تولیدی خود در Borgo Val Di Taro، تکنولوژی‌‎­های SITI B&T برای مواد خام را انتخاب کرده­‌است.

تجهیز این بخش به­‌وسیلۀ آخرین نسل از دستگاه اسپری درایر پاششی باعث تولید محصولات نهایی باکیفیت‌­تر و حداکثر بهره‌­وری ­شده ­است. علاوه ­بر این استفاده از یک سیستم فیلتراسیون و بازیابی گرد و غبار نوآورانه برای مطابقت با محدودیت­‌های اجباری وسخت­‌گیرانه مربوط به گازهای منتشره، از اکوسیستم منحصر به ­فرد دره­ای که کارخانۀ Laminam در آن واقع است محافظت می‌­کند.

خشک­‌کن پاششی طوری طراحی شده که با بازیابی حرارت سایر دستگاه‌­ها باعث کاهش قابل توجه مقدار مصرف انرژی می‌­شود.ویژگی‌­های خاص فناوری SITI B& T از جمله نقطۀ تنظیم دمای پایین‌­تر، نفوذ بهینۀ هوای گرم در محفظه و مشعل سازگار با مخلوط هیدروژن باعث افزایش بهره‌­وری در آن شده‌­است.

سیستم خنک ­کنندۀ اسپری درایر که در پایین آن قراردارد از به هم چسبیدن گرانول‌ها در سیلوهای نگهداری جلوگیری می­‌کند و از این طریق باعث بهبود کیفیت محصول­ نهایی حین پرس‌­کاری می‌­شود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید