اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ورود Kajaria به حوزۀ اسلب‌‎ های بزرگ با به کارگیری فناوری +Sacmi Continua

این گروه صنعتی هندی بهار امسال هوشمند ترین ماشین خط ­تولید +Sacmi Continua با نام PCR2120 را در کنار یک خشک‌­کن پنج طبقه و کوره­‌ای مجهز به جدیدترین راه‌حل‌­های Sacmi جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی را راه ­اندازی خواهد کرد.

برترین تولیدکنندۀ کاشی در هند و هفتمین تولیدکنندۀ بزرگ جهان، Kajaria Ceramics، درشرف به ­پایان رساندن یک سرمایه ­گذاری بزرگ دیگر است. قرار است بهار امسال جدیدترین محصول اضافه­ شده به خط تولید +Sacmi Continua که PCR2120 نام دارد، در کارخانۀ Tirupat که یکی از ده سایت تولیدی این گروه صنعتی در هند است، راه‌­اندازی شود. با این کار این برند سرشناس حوزۀ سرامیک به بازار اسلب‌­های سرامیکی و سطوح درجه یک وارد می‌­شود. این گروه صنعتی که درتمامی پیشینّۀ 33 سالۀ خود در بخش نوآوری و ارائۀ خدمات سرمایه­‌گذاری کرده ­است، هم اکنون در بازار هند پیشرو است و یکی از اصلی­‌ترین صادرکنندگان به اروپا و ایالات متحده محسوب می‌­شود.

از زمان تاسیس Kajaria توجه به فناوری، تحقیق، کیفیت و طراحی جزئی از ساختار اصلی این گروه صنعتی بوده ­است. بنا به گفته­‌های Ashok Kajaria که در حال حاضر به همراه پسرانش Chetan و Rishi مسئول ادارۀ این مجموعه است “Kajaria همواره از آخرین فناوری‌­های موجود برای بهبود کیفیت و جذابیت محصولات و کارآمدی کارخانجات خود استفاده کرده ­است”.

PCR2120 اختصاصا برای تولید پرطرفدارترین اندازه­‌های مورد توجه در بازار که 60 در 120 سانتی‌متر و 120 در 240 سانتی‌متر هستند، در کنار سایزهای مربوطۀ فرعی طراحی شده‌­است. طراحی بسیار جمع­‌وجور و چندکارۀ این دستگاه عمدتا درنتیجۀ یک‌پارچه ­سازی سیستم برش حین کار TPV که توسط BMR ارائه شده حاصل شده ­است. نتیجۀ این تغییرات ایجاد یک جایگزین مناسب حتی در مقایسه با پرس­‌های سنتی با بالاترین کارایی است. به دلیل مجهز بودن به فیدرهای بالادستی APBO و DMS، در صورت به­ کارگیری با تمام توان، دستگاه قادر به تولید 3.5 میلیون مترمربع با ضخامت­‌ها و ابعاد مختلف در سال است. در مقایسه با توان نصبی kw 80، مصرف ویژۀ این دستگاه تنها 0.06 kwh برای هر متر مربع و مقدار ضایعات برای هر ضخامتی از محصول، کمتر از %3 است.

Kajaria همچنین Sacmi را مامور تامین دستگاه­‌های حرارتی برای کارخانۀ جدید Tirupati خود کرده ­است: یک خشک­‌کن پنج­ طبقه با عرض مفید 2850 میلی‌متر و طول 47.6 متر، یک پیش­‌کورۀ 25.3 متری و یک کورۀ 210 متری HTE295 و جدیدترین نسل از ماشین‌­هایی که به سیستم بازیابی هوای گرم و ارسال آن به قسمت پیش­‌گرمایش مشعل و خشک‌­کن مجهز است. این سرمایه ­گذاری نشان می‌­دهد که صنعت سرامیک هند چگونه از راه­ حل‌­های پیشرفته برای افزایش بهره­‌وری انرژی و برای پاسخ به مشکلات ناشی از افزایش قیمت انرژی استفاده می­‌کند تا تعادل مصرف انرژی را حفظ کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید