اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Florim USA با استفاده از تکنولوژی Sacmi، تولید اسلب‌های بزرگ را آغاز خواهد کرد

ظرفیت این پروژه جدید که در سال 2022 با نصب یک کوره جدید آغاز شده بود و در حال حاضر با راه‌اندازی اولین خط +Continua تکمیل شده است، به زودی به دو برابر میزان فعلی خواهد رسید.

Florim در پاسخ به تقاضای فزاینده بازار ایالات متحده برای کاشی‌های بزرگ با­کیفیت و زیبا، با همکاری Sacmi اولین پروژه بلند پروازانه تولید اسلب‌های بزرگ در شعبه Clarksille آمریکا، در تنسی، را تکمیل نموده است. این مجموعه که در آگوست 2022 اقدام به نصب کوره مدرن 153.3 متری FMA295 Maestro برای تولید کاشی‌های بزرگ نموده بود، در بهار امسال اولین خط Continua+ 2120، که هوشمند ترین دستگاه  درکلاس خود و آخرین محصول سال 2021 Sacmi به شمار می‌آید را راه‌اندازی کرد.

دستگاه PCR2120 جدید به‌راحتی با دستگاه‌های خشک‌کن 7 طبقه‌ای E7P285، راه­کارهای تزئینات دیجیتال Sacmi و سیستم خودکار تخلیه/بارگیری و جابه‌جایی کوره کار می‌کند. خطوط سنگ‌زنی و لپینگ BMR، راه‌کارهای انتهای خط با LGV ها، قفسه‌های قابل انبارش و سیستم‌های خودکار قرار دادن محصولات داخل جعبه‌ها و یا روی پایه‌ها از دیگر تجهیزات ارائه شده هستند.

Florim USA همچنین بر آن است تا با اضافه کردن یک خشک‌کن جدید E7P به خط تولید و شروع به کار PCR2000، ظرفیت خط +Continua خود را طی ماه‌های آینده دو برابر کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید