اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری چهار خط +Sacmi Continua توسط غول چینی New Pearl

به‌زودی خطوط تولید جدیدی که پیشتر به محل کارخانه New Pearl در Sanshui ارسال شده بودند (دوخط PCR 2000 و دو خط PCR 2180) راه‌اندازی شده و برای تولید اسلب‌های بزرگ و اندازه‌های فرعی به کار گرفته خواهند شد.

اخیرا این غول چینی که در سال 1993 تاسیس شده است و با داشتن ظرفیت تولید 200 میلیون مترمربع در سال یکی از برترین بازیگران جهانی صنعت سرامیک به شمار می‌آید، اقدام به خریداری چهار خط تولید جدید +Sacmi Continua برای نصب در کارخانه Sanshui در استان Guangdong نموده است.
New Pearl که از مشتریان قدیمی Sacmi در تامین تکنولوژی‌های شکل‌دهی مورد نیاز خود است، این بار و برای آخرین سرمایه‌گذاری خود در بخش تولید اسلب، دو خط PCR 2000, PCR 2180 را برگزید. خط تولید PCR 2180 قادر به تولید 21500 مترمربع سطوح پخت و برشکاری شده با عرض 1800 میلیمتر در روز است.

ادغام این چهار خط تولید Sacmi با ماشین‌های برش، بهره‌وری فوق‌العاده، کاهش زمان مورد ­نیاز هنگام اعمال تغییرات و همچنین سهولت مدیریت جریان تولید در تولید اسلب و اندازه‌های فرعی را تضمین می‌کند.

+Continua در زمینه پایداری و بهره‌وری فرآیندها نیز با ایجاد کمتر از %1.5 ضایعات در محصولاتی با اندازه‌های مختلف و همچنین حداکثر مصرف 0.05 کیلووات ساعت بر مترمربع محصولی رقابتی به شمار می‌آید. از مزایای دیگر این خط تولید می‌توان به کاهش نیاز به روغن هیدرولیک (%90 کمتر از پرس‌های ناپیوسته) و عدم نیاز به فونداسیون و در نتیجه امکان نصب حتی در طبقات مربوط به خدمات و یا در طبقه دوم ساختمان اشاره کرد.

خطوط جدید با همکاری نزدیک تیم فنی شعبه محلی Sacmi Nanhai نصب و مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود با عملیاتی شدن تا پایان سال 2023 باعث تقویت نقش رهبری و رقابت‌پذیری New Pearl در بخش اسلب‌های بزرگ شوند.

با نصب خطوط جدید، تعداد خطوط +Continua در سرتاسر جهان به 170 خط خواهد رسید. 40 خط تولید این محصول Sacmi توسط تولیدکنندگان برجسته بازار چین خریداری و نصب شده اند.

اطلاع‌رسانی درباره این سفارش بزرگ اندکی قبل از نمایشگاه Uniceramics 2023 (که از 30 می تا 2 ژوئن در Foshan برگزار شد) انجام گرفت. در این نمایشگاه Sacmi فضای نمایشگاهی بزرگی را به نمایش طیف وسیعی از فناوری‌ها و خدمات و همچنین محصولات تولید شده با استفاده از لعاب دیجیتال و یا تزئین شده به وسیله خط Deep Digital اختصاص داده بود.

شعبه Sacmi Nanhai ساکمی با 35 پرسنل در سی سال گذشته در بازار استراتژیک چین حضور داشته ­است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید