اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خریداری چهار خط +Sacmi Continua توسط غول چینی New Pearl

به‌زودی خطوط تولید جدیدی که پیشتر به محل کارخانه New Pearl در Sanshui ارسال شده بودند (دوخط PCR 2000 و دو خط PCR 2180) راه‌اندازی شده و برای تولید اسلب‌های بزرگ و اندازه‌های فرعی به کار گرفته خواهند شد.

اخیرا این غول چینی که در سال 1993 تاسیس شده است و با داشتن ظرفیت تولید 200 میلیون مترمربع در سال یکی از برترین بازیگران جهانی صنعت سرامیک به شمار می‌آید، اقدام به خریداری چهار خط تولید جدید +Sacmi Continua برای نصب در کارخانه Sanshui در استان Guangdong نموده است.
New Pearl که از مشتریان قدیمی Sacmi در تامین تکنولوژی‌های شکل‌دهی مورد نیاز خود است، این بار و برای آخرین سرمایه‌گذاری خود در بخش تولید اسلب، دو خط PCR 2000, PCR 2180 را برگزید. خط تولید PCR 2180 قادر به تولید 21500 مترمربع سطوح پخت و برشکاری شده با عرض 1800 میلیمتر در روز است.

ادغام این چهار خط تولید Sacmi با ماشین‌های برش، بهره‌وری فوق‌العاده، کاهش زمان مورد ­نیاز هنگام اعمال تغییرات و همچنین سهولت مدیریت جریان تولید در تولید اسلب و اندازه‌های فرعی را تضمین می‌کند.

+Continua در زمینه پایداری و بهره‌وری فرآیندها نیز با ایجاد کمتر از %1.5 ضایعات در محصولاتی با اندازه‌های مختلف و همچنین حداکثر مصرف 0.05 کیلووات ساعت بر مترمربع محصولی رقابتی به شمار می‌آید. از مزایای دیگر این خط تولید می‌توان به کاهش نیاز به روغن هیدرولیک (%90 کمتر از پرس‌های ناپیوسته) و عدم نیاز به فونداسیون و در نتیجه امکان نصب حتی در طبقات مربوط به خدمات و یا در طبقه دوم ساختمان اشاره کرد.

خطوط جدید با همکاری نزدیک تیم فنی شعبه محلی Sacmi Nanhai نصب و مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود با عملیاتی شدن تا پایان سال 2023 باعث تقویت نقش رهبری و رقابت‌پذیری New Pearl در بخش اسلب‌های بزرگ شوند.

با نصب خطوط جدید، تعداد خطوط +Continua در سرتاسر جهان به 170 خط خواهد رسید. 40 خط تولید این محصول Sacmi توسط تولیدکنندگان برجسته بازار چین خریداری و نصب شده اند.

اطلاع‌رسانی درباره این سفارش بزرگ اندکی قبل از نمایشگاه Uniceramics 2023 (که از 30 می تا 2 ژوئن در Foshan برگزار شد) انجام گرفت. در این نمایشگاه Sacmi فضای نمایشگاهی بزرگی را به نمایش طیف وسیعی از فناوری‌ها و خدمات و همچنین محصولات تولید شده با استفاده از لعاب دیجیتال و یا تزئین شده به وسیله خط Deep Digital اختصاص داده بود.

شعبه Sacmi Nanhai ساکمی با 35 پرسنل در سی سال گذشته در بازار استراتژیک چین حضور داشته ­است.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید