اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نصب خط جدید و کوره Sacmi در Cerbras

با این سرمایه‌گذاری، فناوری مورد استفاده Cerbras برای تولید کاشی‌های پرسلانی لعاب‌دار/ پولیش شده به استفاده از پودر اسپری خشک تغییر پیدا می‌کند. این خط جدید شامل بزرگترین کوره Sacmi که تاکنون در برزیل نصب شده نیز است.

Cerbras که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی در برزیل محسوب می‌شود روی خط جدید تولید کاشی‌های پرسلانی/ پولیش شده با اسپری خشک Sacmi سرمایه‌گذاری کرده­ است. این شرکت که در Maracanaú ایالت Ceará در شمال شرق کشور واقع شده­­، ادامه پیشرفت‌های تکنولوژی خود را که به دنبال نصب واحد آماده سازی پودر اسپری خشک در سال 2018 به دست آمده‌اند را به Sacmi محول کرده است. آسیاب مدولار MMC24 در مرکز این بخش قرار دارد. این آسیاب مرطوب پیشرفته با ارائه راندمان بالا، مصرف انرژی پایین، سازگاری و کنترل فرآیند بالا همگام با خشک کن پاششی ATM 180 بوده و کنترل کیفیت آن به صورت پیوسته و اتوماتیک است. امکان نظارت دقیق بر میزان رطوبت و توزیع اندازه ذرات در این مرحله، در کنار حذف ناخالصی‌ها ­به‌وسیله حذف کننده‌های خودکار آهن، با تاثیر ثانویه بر کل فرآیند، دستیابی به بالاترین کیفیت پودرهای خروجی از بخش آماده‌سازی بدنه را تضمین می‌کند.

خط جدید، سومین خط کاشی لعاب‌دار/ پولیش شده موجود در سایت Cerbras است و به سایر راه‌کارهای آسیاب خشک موجود، شامل پرس‌های تناژ بالای PH 8200 و تمام قطعات قالب اضافه خواهد شد.

کوره جدید 6.Sacmi Maestro FMA 355/243 متری، آخرین راه‌کار جدید این مجموعه است و به‌عنوان عریض‌ترین کوره Sacmi نصب‌شده در برزیل (3550mm) رکورد دیگری را برای Cerbras ثبت خواهد کرد. در کنار کنترل مدوله هوشمند هوا/گاز، مشعل‌های راندمان بالا و سیستم انحصاری دمش هوای Sacmi RGA که در خنک‌سازی سریع مورد استفاده قرار می‌­گیرد، وجود دستگاه‌های بازیابی حرارتی کوره‌های پخت و خشک کردن، تعادل مصرف انرژی در کارخانه را به نحو قابل توجهی بهبود می­‌بخشد.

Cerbras قصد دارد تا با این سرمایه‌گذاری و تمرکز بر محصولات پرفروشی مانند کاشی‌های 94.5×94.5 سانتیمتری (23000 مترمربع در روز پس از بهره‌برداری کامل) و 120×120 سانتیمتری (17000 مترمربع در روز) ظرفیت گسترش فروش محصولات خود در برزیل و خارج از کشور را افزایش دهد. فرمت بخش عمده محصولات خروجی محصولاتی در اندازه‌های 70×70 سانتیمتر و با ظرفیت 27000 مترمربع کاشی‌های چینی لعاب‌دار، پولیش شده و پولیش نشده خواهد بود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید