اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
هشدار ANFFECC درباره ریسک جابه‌جایی

انجمن تولیدکنندگان سرامیک، لعاب و رنگ سرامیک اسپانیا ریسک جابه‌جایی صنایع به دلیل وضعیت دشوار پیش‌روی این حوزه را یادآوری کرد.

مجمع عمومی سالانه تولیدکنندگان سرامیک، لعاب و رنگ سرامیک اسپانیا با نام ANFFECC نهم ژوئن در Castellón برگزار شد. سخنرانی Fernaando Fabra رئیس مجمع و مناظره متعاقب آن بر وضعیت دشوار پیش روی این حوزه که به شدت تحت تاثیر بحران انرژی و عدم حمایت دولت (خصوصا از دست دادن امکان رقابت و کاهش تقاضا) و همچنین پیامدهای بحران دیپلماتیک بین اسپانیا و الجزایر قرار گرفته است، متمرکز بود.

Fabra اظهار داشت: “شرکت‌های ما تاکنون به لطف انعطاف‌پذیری و مدیریت مناسب خود توانسته‌اند به شرایط پیچیده کنونی غلبه کنند. با این‌حال از دست دادن تدریجی رقابت‌پذیری، کاهش شدید تقاضا در بازارهای داخلی و در نتیجه انقباض تولید خصوصا در مقایسه با کشورهای رقیب و برخوردار از مزیت حمایت‌های دولتی، به روشنی قابل مشاهده است”.

Fabra ادامه داد: “در نتیجه عوامل فوق، شرکت‌های چند ملیتی شاغل در این حوزه در حال بازنگری عمده در استراتژی‌های خود هستند و این موضوع می‌تواند به جابه‌جایی مکان فعالیت‌های تولیدی آن‌ها منتهی شود. همانطور که اداره امور عمومی بارها هشدار داده است وقوع چنین رخدادی نتایج منفی بسیار نامطلوبی بر اقتصاد منطقه خواهد داشت”.

مدیران ANFFECC در این جلسه به ارائه سایر فعالیت‌های انجام گرفته در طول سال، خصوصا پروژه‌های مرتبط با کربن‌زدائی، مانند پروژه‌های Orange Bat و پروژه اجرای آزمایشی خوشه‌های سرامیکی پرداختند. تعهد مستمر و ملموس شرکت‌های شاغل در این حوزه به کاهش 45 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای در مقایسه با سال 2007 منتهی شده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید