اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share

سرمایه‌گذاری‌ها و تصویر جدید Remix

علیرغم مشکلات حال حاضر در بازار جهانی سرامیک، Remix سال 2024 را با دو پروژه بزرگ آغاز کرد. هدف از این دو پروژه تضمین رشد و توسعه آینده و تاکید بر استراتژی‌های آینده نگر این مجموعه است.

پروژه تاسیسات Ostellato در استان Ferrara چالش برانگیزترین پروژه Remix در سال جاری است. این مجموعه از سال 2017 به تولید بدنه‌های سرامیکی آماده REBIG برای کاشی‌ها و اسلب‌های بزرگ اختصاص دارد.

توسعه این تاسیسات بخشی از یک پروژه 7 میلیون یورویی بود. از بهار سال جاری ظرفیت تولید این مجموعه با یک افزایش سه برابری از 40.000 به 120.000 تن محصولات سرامیکی در سال خواهد رسید. پس از به اتمام رسیدن پروژه توسعه صنعتی، این سایت به مرکز تولید ترکیبات سرامیکی Remix برای اسلب تبدیل می‌شود و این شرکت قادر خواهد بود تا با تقویت موقعیت خود پاسخگوی تقاضاهای رو به رشد داخلی و خارجی باشد. سرمایه‌گذاری اخیر تنها یک گام رو به جلوی مهم برای شرکت محسوب نمی‌شود بلکه تاثیرات مثبت زیادی بر اقتصاد و اشتغال محلی نیز خواهد داشت.

در همان زمان، Remix – که همچنین سفید کننده‌های ®REWHITE را در کارخانه خود در Veggia di Casalgrande (Reggio Emilia) تولید می‌کند – تغییر چهره شرکت خود را تکمیل کرده است. لوگوی جدید تمرکز قوی شرکت را بر بازار مواد تولید سرامیک B2B نشان می‌دهد و ارزش‌های اصلی و چشم‌انداز Remix برای آینده متمرکز بر نوآوری، کیفیت و پایداری را برجسته می‌کند.

مقالات مرتبط

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

راه‌اندازی خط تولید %100 سبز Revigrés

Revigrés، شرکت Gruppo B&T را به عنوان شریک استراتژیک در پروژه‌های گسترش و پایداری برگزید.Revigrés که یکی از تولیدکنندگان برجسته کاشی و سرامیک در پرتغال

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید