اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تا کنون 85 درصد از فضای موجود در Cevisama 2020 رزرو شده است

در نظر است تا این نمایشگاه اسپانیایی در سال آینده با طرح تبلیغاتی گسترده‌تر و با هدف جذب متخصصانِ بیشتر به Feria Valencia از 3 تا 7 فوریه، دوباره بزرگ‌تر شود.

در پایان ماه ژوئن، با بیش از هفت ماهی که تا گشایش درب‌های نمایشگاه Cevisama 2020 باقی است، در حال حاضر 85 درصد پر شده است. Feria Valencia که نمایشگاه تجاری بین المللی کاشی سرامیکی، مبلمان حمام و سنگ طبیعی است، از تاریخ سوم تا هفتم فوریه برگزار می‌شود و طیف‌های محصولی که به نمایش در می‌آیند، دوباره از لحاظ کمّی و همچنین کیفی، جهشی رو به جلو فراهم می‌کنند.

این رویداد آخرین مجموعه‌ها و پیشرفت‌ها در طراحی و فناوری از تولید کنندگان پیشرو کاشی‌های سرامیکی، فریت‌ها، لعاب‌ها و رنگ‌ها برای تولید سرامیک، صنایع جانبی، ماشین آلات تولید سنگ طبیعی و کاشی را گرد هم خواهد آورد.

در حال حاضر، بزرگ‌ترین بخش از نمایشگاه که کاشی‌های سرامیکی هستند، نزدیک به 91 درصد پُر است. اکثریت رزروها را تولیدکنندگان پیشرو اسپانیایی انجام داده‌اند، هر چند Cevisama هم‌چنان به طور فزاینده‌ای برای شرکت‌های خارجی – به ویژه ایتالیایی – جذاب است.

فعلاً بخش اسپانیایی تولید فریت‌ها، لعاب‌ها و رنگ‌ها برای کاشی‌های سرامیکی در 85 درصد از سطح مورد انتظار رزروها قرار دارد.

تولیدکنندگان لوازم حمام که تمایل کمی آرام‌تری به حضور دارند، بیش از 66 درصد از فضای قابل دسترس برای آن‌ها را رزرو کرده‌اند؛ درصدی که در راستای الگوی سال‌های اخیر است.

یک بار دیگر برای Cevisama رشد پیش بینی می‌شود و همه نشانه‌ها بیان می‌کنند که اهداف سال 2020 به دست خواهند آمد.  سال گذشته بیش از 91،000 نفر  از متخصصان که بیش از 20،000 نفر از آنان از خارج از اسپانیا بودند، از این نمایشگاه بازدید کردند.

Cevisama 2020 یازده سالن را در Feria Valencia اشغال خواهد کرد.

در این نوبت زمانی، سالن 7 به ماشین آلات برای تولید کاشی سرامیکی اختصاص داده خواهد شد، بخشی که در Cevisama تنها یک سال در میان وجود دارد.

سالن 6 یک بار دیگر «تالار طراحی» خواهد بود و قرار است کشش بزرگی برای بازدیدکنندگان، معماران و طراحان داخلی از سراسر جهان باشد. این سالن که سال گذشته برای نخستین بار معرفی شد، موفقیت بزرگی بود و بازگشت آن نشانه تعهد Cevisama به ترویج کانال قرارداد و نشان دادن تحولات جاری در مواد سرامیکی و بسیاری از اپلیکیشن‌های آن‌ها در این زمینه است.

همچنین Cevisama برنامه‌ای از سخنرانی‌های سطح بالا را کنار هم گذاشته است که بخشی از انجمن معماری و طراحی خواهد بود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

انتخاب نامزدهای TecnAward 2024

Tecna 2024 بار دیگر از 24 تا 27 سپتامبر در Remini میزبان برترین‌های صنعت سرامیک جهان خواهد بود.جایزه TecnAwards امسال پس از موفقیت چشمگیر نخستین

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید