System Ceramics اخیرا از برند جدید خود رونمایی کرده است. قرار است تا معرفی این برند جدید که بر ادغام این مجموعه با Coesia تاکید دارد در کنار یک پروژه بزرگ توسعه، با هدف تقویت موقعیت این مجموعه در بخش جهانی ماشینآلات سرامیکی، ادامه پیدا کند.
اینک و با سپری شدن دو سال از اخذ مالکیت کامل System Ceramics توسط Coesia Group، این مجموعه با یک پروژه بزرگ رشد و توسعه، از برند جدید خود رونمایی کرد. هدف از اجرای این پروژه، تقویت موقعیت این مجموعه در بخش ماشینآلات سرامیکی در جهان است.
Luca Bazzani، مدیرعامل System Ceramics چنین میگوید:
“پیمودن روند پیش رو، سرمایهگذاری روی نقاط مثبتی که در طول سالیان دراز کسب کردهایم را ممکن میسازد و همچنین امکان تمرکز بیشتر بر رفع نیازهای شرکای ذینفع را فراهم میآورد. هدف ما دگرگون کردن فرآیند تولید محصولات سرامیکی از طریق استفاده از فناوریهای موثر و پیشرفته است. بهکارگیری فناوریهای جدید در عین رعایت اصول زیستمحیطی و معیارهای ESG (زیست محیطی، اجتماعی، دولتی) برتری عملکردی و زیبایی شناختی را نیز برای مجموعه به ارمغان خواهد آورد و دستاوردهای حاصل با Coesia به اشتراک گذاشته خواهد شد”.
بازسازی نام تجاری System Ceramics با تاکید بر عضویت این شرکت در یک گروه بینالمللی قدرتمند، امکان حضور موثر جهانی مجموعه را ایجاد کرده است و همکاری با بیش از بیست شرکتی که گروه Cosia را تشکیل میدهند، باعث تقویت دانش و مهارتهای میان بخشی این مجموعه خواهد شد.
لوگوی جدید شرکت که با هدف تاکید بر ارزشها و اهداف مشترک با گروه Coesia طراحی شدهاست، نشانه روشنی از ادغام این دو مجموعه را به همراه دارد. در همین راستا، از آغاز ماه مه کمپین جدیدی به راه افتاده است که هدف آن تقویت جایگاه و تبلیغ ماشینآلات جدید و بهروز شرکت که همگام با نیازهای روز و برای پاسخگویی به نیازهای جدید بازار طراحی شده اند، است.