اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
رویکرد دیجیتال Colorobbia توجهات زیادی را در Cersaie 2022 به خود جلب کرد

در این نمایشگاه Colorobia چشم‌انداز دیجیتال و فناوری محور خود را که با الهام از مشهورترین هنرمندان 3D جهان ایجاد شده است را ارائه کرد.

بازدیدکنندگان غرفه Colorobbia در Cersaie 2022 با انبوهی از رنگ‌های دیجیتال مورد استقبال قرار گرفتند. فضای غرفه به شدت تحت تاثیر دیوار بزرگ ویدئویی قرار داشت که باعث می‌شد ناظران احساس کنند در رنگ‌ها غوطه‌ور هستند و در دنیای دیجیتالی از رنگ‌ها، نورها، صداها و جلوه‌های سه بعدی قرار دارند.

Colorobbia که یکی از بازیگران پیشرو در انقلاب دیجیتال صنعت سرامیک است از این دیوار ویدئویی به عنوان ابزاری برای تاکید هر چه بیشتر بر رویکرد دیجیتال جدید خود استفاده کرد.

این شرکت اولین تولید کننده رنگ‌های سرامیکی در جهان است که یک اثر هنری را در NFT عرضه کرده است. Colorobbia برای این کار از یک هنرمند ایتالیایی به نام Alessio Londi درخواست کرد با استفاده از ترکیب جوهرهای تولیدی این مجموعه به طور زنده به خلق یک اثر هنری در غرفه این شرکت در نمایشگاه روی یک اسلب 240×240 سانتی‌متری با بدنه فوق سفید نیمه شفاف بپردازد. این اثر هنری با عنوان Universoliquido (2022) به صورت محدود و در 100 نسخه در قالب NFT تکثیر شد و Colorobbia گواهی مالکیت آن‌ها را  به ارزشمندترین مشتریان خود هدیه کرد.

NFTها (توکن‌های غیر قابل معاوضه) گواهی‌های بلاک چین برای تایید اعتبار و مالکیت یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد هستند. همان­طور که از نام آن‌ها پیدا است آنچه NFTها را از سایر توکن‌ها متمایز می‌کند غیر قابل تعویض بودن آن‌ها است. در حقیقت این توکن‌ها نماینده یک دارایی منحصر به فرد بوده و در نتیجه قابل جایگزینی نیستند.

مقالات مرتبط

ما Acimac هستیم

برند جدید Acimac با نام «We Are Acimac»، تداعی فناوری ساخت، طراحی و ارائه خدمات ایتالیائی در تولید محصولات سرامیکی است و قصد دارد تا

رویکرد بیومیمتیک در فرآیند طراحی Tenagreen

بایندرهای جدید Tenagreen امکان تولید اسلب‌های نازک‌تر، کاهش مصرف گاز طبیعی مورد نیاز برای پخت و استفاده از خاک‌های بازیافتی و یا خاک‌هایی با کیفیت

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید