اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تسریع رشد KAJARIA Ceramics

بزرگ‌ترین تولید کننده کاشی هند بر آن است تا با افرایش 15 درصدی نرخ فروش خود در سه سال آینده، همچنان در ادامه روند رشد مالی سال گذشته خود گام بردارد.


Kajaria Ceramics که بزرگ‌ترین تولیدکننده کاشی در هند و یکی از ده گروه برتر در جهان به شمار می‌آید گزارش سال مالی استثنائی منتهی به 31 مارس 2022 خود را ارائه کرد. حجم کل فروش با رشد 21 درصدی سالیانه به 92 میلیون متر مربع رسید. مقدار درآمد نیز با 33 درصد رشد به 37.05 میلیارد روپیه (تقریبا 490 میلیون دلار) افزایش یافت. عملکرد مالی عالی سه ماهه اول سال مالی جدید (منتهی به 30 ژوئن) با 80 درصد رشد سالیانه به 10.08 میلیار روپیه (حدود 133 میلیون دلار) رسید. این ارقام نشان دهنده هفتمین سه ماهه متوالی با رشد درآمد دو رقمی است. علیرغم تشدید تورم در تمام نهاد ها و افزایش قیمت گاز حاشیه سود EBITDA در مقدار %15 ثابت ماند.

Ashok Kajaria، رئیس هیئت مدیره می‌گوید: “عملکرد سال مالی 22 و سه ماه اول سال مالی 23 بسیار راضی‌کننده و حاکی از قدرت و اهمیت تجارت پایدار است. این شرکت با وجود نوسانات ژئوپولیتیکی و قیمت بالای کالاها، بالاترین مقدار فروش خود به حجم 91.67 میلیون متر مربع و رشد درآمد بیش از 37 میلیون روپیه (تقریبا 490 میلیون دلار) را در سال مالی منتهی به سال 2022 ثبت کرد. ما همچنان بر این باور هستیم که افزایش کشش در بخشش املاک، تسریع شهرنشینی، تغییر الویت‌های مصرف‌کنندگان و افزایش کاربرد کاشی در پروژه‌های بازسازی و جایگزینی به افزایش شتاب کسب‌و­کار منجر خواهد شد”.

گروه همچنان تمرکز خود بر بازار داخلی را حفظ خواهد کرد (صادرات تنها %2 حجم کل را تشکیل می‌دهد) و بر آن است تا علیرغم چالش‌های بزرگ پیش­روی صنعت سرامیک مانند افزایش قیمت سوخت و عدم امکان تحمیل هزینه بالاتر به مصرف‌کنندگان نهایی، به رشد 15 درصدی خود در سه سال آینده نیز ادامه دهد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید