اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
“ما ظروف غذاخوری هستیم”؛ Sacmi بازیگر اصلی Ceramitec 2022 خواهد بود

در Ceramitec 2022 (نمایشگاه تجاری مونیخ، 21-24 ژوئن) SACMI با فناوری‌های منحصر به فرد و متمایزی که در صنایع ظروف غذاخوری و همچنین پودر فلزات، نسوز، سرامیک‌های تکنیکال و کوره‌های صنعتی عرضه کرده ­است، بازیگر اصلی صحنه خواهد بود.

Sacmi با شعار ما ظروف غذاخوری هستیم، آخرین راهکارهای عرضه شده توسط شبکۀ شرکت‌های خود شامل Sacmi Imola ،Gaiotto ،Riedhammerو Sama را ارائه خواهد داد: طرح پیشنهادی همه جانبه‌ای برای تولید ظروف غذاخوری با تمرکز بر اتوماسیون، پایداری، و کارایی.

طرح پیشنهادی SAMA اصلی‌ترین محصولی است که در Ceramitec ارائه خواهد شد. در این طرح پیشنهادی، راهکار پرس ایزواستاتیک PHO 700 Green به بازار عرضه شده است. این راهکار که ترجیح بسیاری از بازیگران اصلی در این حوزه است حداکثر انطباق‌پذیری در مدیریت ترکیب‌های مختلف تولید مانند فرمت‌های “ویژه” (تا قطر 480 میلی‌متر و ارتفاع 150 میلی‌متر) که مورد تقاضا و استقبال فزایندۀ بازار هستند را دارد، محصولاتی مانند ظروف غذاخوری مخصوص فر، ماگ‌های بزرگ و غیره. با استفاده از PHO 700 امکان قالب‌گیری سنگین‌ترین، عریض‌ترین و عمیق‌ترین آیتم‌ها با استفاده از دستگاه اختیاری قالب‌گیری وجود دارد. ویژگی‌های متمایز و منحصر به فرد این راهکار در بازار باعث شده تا امکان ادغام راهکارهای اتوماسیون و فینیشینگ رباتیک پس از تولید حتی برای عریض‌ترین اقلام، با مشارکت GAIOTTO ایجاد شود.

در کنار مواد یاد­شده، وجود دستگاه‌هایی برای کاهش تا سی درصدی مقدار مصرف انرژی از مشخصه‌های اصلی سری سبز SAMA به حساب می‌آید. طرح پیشنهادی ارائه شده برای ظروف غذاخوری، شامل دستگاه تزئین دیجیتال DHD-D 908 نیز است، دستگاهی که دانش و تجربۀ گستردۀ Sacmi در بخش تزئینات سرامیکی را به حیطۀ ظروف غذاخوری گسترش خواهد داد. در این پروپوزال، Sacmi کوره‌های صنعتی Riedhammer را برای پخت محصولات پیشنهاد می‌کند. این کوره‌ها راهکارهای کاملی برای مدیریت پخت هر محصول ارائه می‌دهند: محصولاتی مانند ظروف بیسکویتی، لعاب­دار یا با یک بار پخت، کوره‌های احیایی برای چینی، همچنین ظروف سنگی، سفالی، چینی‌های شیشه‌ای و علاوه بر این برای آیتم‌هایی مانند چینی استخوانی (بن چاینا) که نیازمند به اتمسفر ویژه هستند.

درحال حاضر Riedhammer برای طراحی کوره رویکرد مدولار که مطابق با نیازهای هر مشتری پیکر­بندی و شخصی‌سازی می‌شود را به‌کار می‌گیرد. شخصی‌سازی شامل سیستم‌های ثابت یا مدوله شدۀ تنظیم احتراق، مشعل‌های جدید با حق اختراع ثبت‌شده و سنسورهایی برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن و اتمسفر داخل کوره هستند. تمامی کوره‌های نسل جدید مجهز به مجموعه‌های کاهش دهندۀ انتشار و بازیابی صرفه‌جویی کننده‌های پیشرفتۀ انرژی از طریق هر دو راه‌کار مستقیم و غیر­مستقیم هستند. تحقیقات دربارۀ سوخت‌های جایگزین از منابع تجدیدپذیر مانند هیدروژن هم در حال پیشرفت است و طیف وسیعی از کوره‌ها برای همراهی با زیرساخت‌های در حال تکامل، تجهیز شده اند.

Sacmi همچنین فرصت بازدید از دفتر مرکزی Sama که در همان حوالی است را برای بازدیدکنندگان Ceramitec فراهم آورده تا از این طریق از نزدیک از کارخانجات پایلوت و مراکز تحقیقاتی بازدید کنند. در این مراکز مشتریان در جریان تمامی آزمایش‌هایی که پیش از صنعتی سازی یک محصول انجام می‌شود، قرار می‌گیرند.

از جدیدترین ابتکارات Sacmi در بخش ظروف غذاخوری، می‌توان به انتشار اولین کتاب کامل دربارۀ فناوری‌های به‌کار برده شده در ظروف غذاخوری در سال 2021 اشاره کرد. ابتکاری خلاقانه در چشم‌انداز انتشارات Sacmi که برای گسترش دانش و نوآوری، اهمیت به آموزش افراد و اصل مشارکت در توسعۀ ایده‌ها و پروژه‌های جدید به صورت رایگان به مشتریان این مجموعه ارائه شده است.

sacmi sama

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید