اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
افزایش تولید چینی‌آلات بهداشتی Vitra با فناوری Sacmi

کوره جدید SACMI-Riedhammer HWS اخیرا در"کارخانه سوم"VitrA در Bozüyük راه‌اندازی شد. این دستگاه اختصاصا برای تولید قطعات بزرگ و پیچیده طراحی شده است.

VitrA با تولید بیش از 5 میلیون قطعه لوازم بهداشتی در سال و سرمایه گذاری مستمر در نوآوری‌های تکنولوژیکی، گام دیگری در جهت گسترش تولیدات خود برداشته است و اخیرا کوره شاتل SACMI-Riedhammer HWS 18/500/190-G PF جدیدی را در کارخانه Bozüyük ترکیه راه اندازی کرده است.

طراحی کوره جدید به طور اختصاصی برای پخت لوازم بهداشتی بزرگ و سنگین، خصوصا محصولات درجه یکی که از Vitreous China و یا Fine Clay ساخته می‌شوند انجام شده است. کل سیستم جابه‌جایی برای تسهیل عملیات بارگیری و تخلیه کوره طراحی شده و انجام خودکار تمامی عملیات و جداسازی ایستگاه بارگیری و تخلیه نیز در همین راستا بوده است.

این مدل به طور خاص یک کوره شاتل با دیواره دوگانه عمودی و مجهز به 30 عرشه بارگیری (6+6+12) است که امکان ارائه خدمات در شرایط مختلف تولید را فراهم می‌کند. سیستم خودکار جابه‌جایی، پس از پایان پخت یک مجموعه 12تایی واگن را به صورت خودکار به محل ذخیره سازی ارسال می‌کند. در همین حین مجموعه جدید در کوره بارگیری می‌شود و امکان تنظیم کوره در حالت پخت یا بازپخت قطعات وجود دارد.

ابعاد بالای دستگاه با توجه به ترکیب محصولات انتخاب شده است. امکان بارگیری 576 قطعه با وزن متوسط (39.5 کیلوگرم) و متوسط بارگیری معادل با 3.2 قطعه در متر مربع در هر چرخه وجود دارد.

آخرین نسل از مشعل‌های انحصاری SACMI-Riedhammer راندمان بالای پخت این کوره را تضمین می‌کنند. 50 مشعل (37 عدد در پایین و 13 عدد در بالا) در داخل کوره وجود دارد. طراحی ارتفاع مفید خودرو که معادل با 1.9 متر برای هر عرشه بارگیری است نیز اختصاصا برای جابه‌جایی کارآمد قطعات بزرگ و پیچیده انجام شده است.

هدف اصلی VitrA از این سرمایه‌گذاری تقویت و افزایش تنوع تولیدات، خصوصا محصولات برتر خود است. قرار است در پروژه‌های بلند پروازانه بعدی مانند ساخت و راه‌اندازی کارخانه پنجم تولید ملزومات بهداشتی نیز از شرکت‌های مختلف گروه SACMI کمک گرفته شود.

 

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید