اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Sacmi فناوری ریخته‌گری رباتیک را برای Kirovskaya Keramica تامین می‌کند

تولیدکننده برتر چینی بهداشتی روسیه فناوری ریخته‌گری تحت فشار Sacmi را بدلیل مشخصه‌هایی مانند کیفیت برتر، بهره‌وری و تکرارپذیری تولید، انتخاب کرده است.

یکی‌از قدیمی‌ترین و معتبرترین کارخانه‌های سرامیک روسیه و پیشرو بازار چینی بهداشتی Kirovskaya Keramica در فناوری ریخته‌گیری تحت فشار Sacmi، سامانه‌ای که بدلیل سطح بالای بهره‌وری، کیفیت و تکراری پذیری فرایند برای تولید چینی بهداشتی پیچیده سطح بالا در جهان معروف است، سرمایه‌گذاری کرده است.

طرح سرمایه‌گذاری Kirovskaya Keramica برای کارخانه مستقر در Kirov(منطقه کالوگا) به دو مرحله تقسیم شده است. بخش اول شامل یک ماژول چند قالبی AVB با سه قالب برای تولید سه بخش سرویس‌های بهداشتی دیواری است. مرحله دوم در رابطه با نصب یک ماژول AVM اضافه برای تولید سرویس‌های بهداشتی تا پنج بخشی با استفاده از چهار قالب است.

هر دو ماشین به‌وسیله Sacmi با پیکربندی XC (بسیار کوتاه)، که اجازه انعطاف‌‎پذیری بیشتر در کنترل مدل‌های مختلف همراه با حفظ توانایی تولید خطوط بالا تامین شده‌اند.

تعداد کمتر قالب به این معناست که طول چرخه تا %15 کوتاه‌تر از حالت سنتی است. یک ربات مراحل خروج از قالب، چرخش قطعه و بارگذاری در واگن‌های ذخیره‌سازی را انجام می‌دهد و توانایی کار با دو ماشین به صورت همزمان را دارد. به این دلیل که یکی از سلول‌ها می‌تواند حین تعویض قالب در بخش دیگر در حال کار باشد نرخ تولید زیاد می‌شود و زمان متوقف بودن تولید کوتاه می‌شود.

Kirovskaya Keramica با تولید 2.2 میلیون قطعه در سال، بزرگترین تولید کننده چینی بهداشتی سرامیکی با مالکیت کاملا روسی است.با وجود این‌که فناوری بالای شرکت اجازه می‌دهد که یک سری قالب مستقیما کنترل شود،Kirovskaya؛ Sacmi را مامور کرده است که یک مدل‌سازی کامل از یک نسخه اولیه از جنس پلی‌یورتان یک سرویس بهداشتی بدون لبه rimless ، که تمامی تست‌های عملکردی استانداردهای سخت‌گیرانه روسی را پشت سر گذاشته است، انجام دهد.

سلول ریخته‌گری، که به تازگی با نصب اولین قالب شروع به کار کرده است، تا انتهای پاییز همراه با فناوری‌هایی، از سامانه‌های خودکار برای آماده‌سازی بدنه تا کوره تونلی Sacmi-Riedhammer، که به‌وسیله Sacmi برای کارخانه Kirov فراهم شده است به تولید با ظرفیت کامل خواهد رسید.

SACMI KIROVSKAYA800

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید