اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ارائه اولین “کتابچۀ راهنمای فناوری” مربوط به صنایع چینی مظروف توسط Sacmi

این کتاب که به عنوان یک هدیۀ رایگان و با هدف حمایت از توسعۀ دانش در شرکت­‌ها به مشتریان ارائه می‌­شود، کامل‌­کنندۀ مجموعۀ کتابچۀ راهنمای فنی این شرکت است که شامل راهنمای مربوط به کاشی و چینی آلات بهداشتی نیز می‌­باشد.

Sacmi اولین دفترچۀ راهنمای مربوط به تکنولوژی صنایع چینی مظروف خود را ارائه داده ­است. این کتابچۀ دو جلدی متممی بر دفترچه­‌های راهنمای بخش‌های کاشی و چینی بهداشتی این شرکت است و مجموعۀ دستورالعمل‌­های مربوط به تکنولوژی‌­های تولید در محیط‌­های سنتی تولید سرامیک را تکمیل می‌­کند.

Sacmi که در­زمینۀ توسعۀ هرروزۀ نوآوری‌­های فنی، تکنولوژیکی و محصولات جدید در حوزۀ چینی مظروف یک شرکت پیشرو است، با این کار پایبندی خود را به گسترش دانش فنی نشان داد.

همان­طور که Daniele Coralli مدیرکل Sacmi توضیح می‌­دهد، تولید لوازم بهداشتی و غذاخوری سابقه‌­ای چندین هزارساله دارد و شایسته است که در ابتدا دربارۀ خصوصیات و کاربردهای این مواد خارق‌العاده توضیح داده ­شود. در نشریۀ مزبور دربارۀ همه چیز از مواد اولیه و بدنه گرفته تا فرمولاسیون و طراحی صحبت شده و در یک چشم­‌انداز کلی نگاهی عمیق به جنبه‌­های مختلف سیستم کلی تولید انداخته‌شده‌­است.

مانند نشریات پیشین، در این کتاب هم از تجربیات تکنسین‌­هایی با تخصص‌­های مختلف که در هر گوشه از دنیا در ارتباط هر روزۀ نزدیک با مشتریان هستند، بهره برده‌­شده‌­است. در حقیقت این دانش و تجربۀ این افراد است که بیش از هر چیز دیگر در این کتاب متمرکز و جمع‌­آوری شده‌­است.

شناسایی بهتر مواد و فرایندهای خاص و دستیابی به یک فرمول مرجع، تنها برخی از “رازهایی” هستند که با مطالعۀ این کتاب درمی یابید. اهمیت این موارد زمانی بیشتر مشخص می‌شود که به خاطر بیاورید امروزه در جهانی که دائما و به سرعت در حال تغییر است زندگی می­‌کنیم و بسیاری از کارخانجات با تغییرات مکرر پرسنل روبرو هستند، در نتیجه نیاز به وجود  یک روش موثر برای آموزش پرسنل جدید بسیار ضروری به نظر می‌­رسد.

این کتاب راهنما در میان سایر نشریات موجود در زمینۀ چینی مظروف، منحصر­به‌­فرد است و هرچند جایگزینی برای هیچ یک از سایر راهنماهای دیگر نیست اما مکمل سایر کتابچه‌­های فنی اصلی در این حوزه است. در­واقع این انتشارات ارائه‌­دهندۀ رویکردی هستند که Sacmi را به یک تولید کنندۀ برتر در حوزۀ صنعت چینی مظروف تبدیل‌­کرده و باعث شده­‌است تا این شرکت به­‌لطف ساختار تحقیقاتی و برندهای همراه خود (Sacmilola, SAMAMaschinenbau, Riedhammer, Gaiotto) در همۀ حوزه­‌ها از آماده‌­سازی بدنه گرفته تا مدل‌­سازی و از پخت گرفته تا تدارکات مربوط به کارخانه پیشرو باشد.

manuale sacmi int

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید