اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Sacmi تجهیزات جابجایی و لعاب‌زنی Industry 4.0 را برای Ceramica Flaminia تدارک می‌بیند

چِرامیکا فلامینیا که یک بازیگر مهم در خوشه‌ی سرامیکی و سمبل چینی بهداشتی مرغوب ایتالیائی است، خودکارسازیِ کاملِ کارخانه‌ی خود را از خشک‌کن تا کوره و مطابق اصول Industry 4.0 و معیارهای تولید درست سرِ وقت (just-in-time) به شرکت Sacmi سفارش داده است.

sacmi flaminia 1024px
چِرامیکا فلامینیا (Ceramica Flaminia) که یک بازیگر مهم در خوشه‌ی سرامیکی چیویتا کَستِلانا (Civita Castellana) در استان ویتِربو (Viterbo) و سمبل چینی بهداشتی مرغوب ایتالیائی است، خودکارسازیِ کاملِ کارخانه‌ی خود را از خشک‌کن تا کوره و مطابق اصول Industry 4.0 و معیارهای تولید درست سرِ وقت (just-in-time) به شرکت Sacmi سفارش داده است.
این کارخانه در ماه ژوئن راه‌اندازی شد و شامل 7 ربات گایوتو (Gaiotto) است که همه‌ی عملیات جابجایی، لعاب‌زنی و کنترلی را انجام می‌دهند. اگر اپراتور عدم انطباقی را مشاهده کرد یا بازرسی ضرورت یافت، یک بافر پویای اختصاصی، به‌طور موقت قطعه را از خط خارج می‌کند و سپس مجدداً آن را بدون توقف یا کُند کردنِ سرعت تولید وارد خط می‌سازد.
ربات‌های عمل‌کننده در ایستگاه‌های لعاب‌زنی با تفنگ‌های (گان) لعاب‌زنی بدون سوزن Sacmi GDA 80 مجهز شده‌اند که مصرف لعاب و نیازمندی‌های نگهداری را کاهش داده و در عین حال، کیفیت را بهبود می‌بخشند.
سرمایه‌گذاری Ceramica Flaminia منجر به خط تولید کاملاً خودکاری از خشک‌کن تا بارگیری (شارژ) کوره شده است. این به معنای آن است که اپراتور دیگر مجبور نیست تا وظایف دستی را انجام دهد و می‌تواند همه عملیات را از طریق یک رابط کاربری اختصاصی پایش نماید.
سامانه جدید علاوه بر بهینه سازی عوامل تولید، قابلیت ردیابی کل محصول را نیز ممکن می‌سازد؛ چرا که ربات‌ها با ناظر کارخانه و به نوبه خود رابط‌های کاربری با ERP مشتری به هم پیوسته هستند.
این تجهیز آخر، ماشین‌آلات Sacmi را که قبلاً در Ceramica Flaminia نصب شده‌اند و شامل سه ربات، یک کوره شاتلی، یک کوره تونلی و دو سلول ریخته‌گری ALS می‌باشند، به هم متصل می‌کند.

 

ceramica flaminia sede

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید