اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
دستگاه جدید Sacmi AVE040 Plus در کارخانه Cersanit Russia در حال کار است

دستگاه جدید ریخته‌گری برای تولید چینی‌آلات بهداشتی با کیفیت در مقیاس کلان به طور موفقیت‌آمیز تست و راه‌اندازی شد.

sacmi cersanit elencoدستگاه ریخته‌گری جدید Sacmi AVE040 Plus آخرین تحول پلتفرم چند قالبی محبوب شرکت ساکمی (Sacmi) برای تولید دستشوئی‌های مرغوب در مقیاس کلان است که در کارخانه Cersanit Russia نصب و تست شده است.

کارخانه Cersanit Russia که از مشتریان قدیمی Sacmi می‌باشد، تماماً به ماشین‌آلات ریخته‌گری چینی بهداشتی تحت فشار مجهز می باشد و از طریق این راهبرد تولیدی از مزایای متعدد این فناوری در مقایسه با راه‌حل‌های متداول بهره می‌برد.

آن چه که بیش از همه AVE040 Plus جدید را از نسخه‌های پیشین متمایز می‌کند، ساختار فشرده‌ترِ دستگاه است (دستگاه mm 600 کوتاه‌تر و mm 500 عمیق‌تر است)، مشخصه‌ای که وظایف تعمیر و نگهداری و بیرون آوردن قالب، جابجائی و تعویض را تسهیل می‌کند.

مرحله باز کردن قالب نیز با یک سامانه پنوماتیکی که جایگزین محرکه‌های برقی – مکانیکی شده، مستقل شده است که امکان مدیریت کردنِ مستقل هر قالب را فراهم می‌سازد.

شرکت Cersanit در طول مدت راه‌اندازی و تست تأیید نمود که یکی از مزایای اصلی، زمان سیکل کلی بسیار پایین‌تر است (یک دقیقه یا بیشتر در خلال باز کردن قالب) که روی هم رفته منجر به افزایش در بهره‌وریِ بیشتر از 3 سیکل در روز می‌شود.

همچنین شرکت Sacmi در امتداد دستگاه جدید خود یک راه‌حل خودکار را برای جداسازی از قالب همزمان 4 قالب نصب شده تدارک دیده است که آن‌ها را برای مراحل بعدی روی تسمه نقاله آماده می‌نماید و قطعات را به فرایندهای نهائی خشک کردن و پختن حمل می‌کند.

cersanit sacmi AVE 2018 A

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید